Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Hej alla
Är så mycket nu så jag hinner inte vara inne här alls längre.. Vi håller nu på att åter flytta tillbaka till 3an, nu nyrenoverad iaf (skitnyggt blev det)
Och Marcus blir bara värre och värre, de som säger att de blir nöjda när de blir äldre och börjar gå så stämer det inte alls här iaf... Igår somnade han kl 10 efter 1½ timme i sängen och gick sen upp kl 07 vaknar och krånglar på nätterna och sover även dåligt på dagen :( den tiden han sen är vaken på dagen så är han mest ledsen och klänger på mig så jag varken kan äta, duscha eller gå på toa... Han sitter iaf lugn en halvtimmer i soffan vid
tvn med välling på morgonen.. jag känner verkligen att det här börjar ta på mig och min ork med han och vet inte vad jag ska göra för att få han bli lugnare :/ Urs vad jag känner mig gnällig
Var iaf på inskrivning hos bm idag :) hon ville inte lyssna på att jag hade en 44 veckors cykel utan räknade på 28 ändå, jaja jag får åka på ul tidigare iaf :P
Ang kalas så ska vi fira Marcus först den 10 för min familj sen två kalas den 11 ett på fm för sambons mammas sida och ett på em för sambons pappas sida (de kan tydligen inte träffa vandra :/)
Men oj vad jag skrev nu haha om någon orkat läsa allt :D
Ja verkligen.. vet inte vad vi ska göra han har ju varit såhär sen han var 7 mån ungefär fast det har bara gått utför sen dess... Vi alla måste ju sova
Vi provade ju att ta bort nattmaten, han var sur en vecka och sen sov han hela natten i 3 nätter också började han igen. Det värsta är att jag inte har en aning om vad det är som är fel / jobbigt för han, jag kan verkligen inte komma på något
Vad gör du uppe så sent då?
Ja vi får väl hoppas det slutar innan här med
Hallå alla, tog mig en liten paus från allt familjelivande :)
Marcus sömnproblem har blivit bättre nu iaf och om en vecka fyller han 1 det känns helt otroligt, han går och halvspringer både inne och ute nu
Men han är ett otroligt krävande barn och man kan inte lämna han ensamn 1 sekund utan att han lyckas pilla upp någon låda eller klättra upp på ett skåp
Vi har fått sätta lådspärrar på precis alla lådor vi har i hela lägenheten, hans klädbyra, tv bänken, köksskåpen och hyllorna är tömda från 1 meter ner det går verkligen inte att ha en pinal framme fast det har vi inte kunnat på ganska många månader
Men vi har redan börjat fundera på om han ärvt min adhd på grund av hans superaktivitet och humör, men det går ju inte att se när de är såhär små så vi hopas verkligen att så inte är fallet och han slipper det.
Hoppas ni andra har det bra ska se om jag orkar läsa ikapp några sidor iaf nu