Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Välkommen tillbaka Ninnie. Jag är gravid igen i vecka 17 nu. Även angelique är gravid tror hon är runt vecka 30? Skönt att åka utomlands. Vi är bjudna till Thailand ( min sambos pappa bor där på vinter halvåret) i mars men tror jag och Agnes stannar hemma. Vill inte flyga som gravid och inte så långt. Sen tror jag inte att jag skulle njuta så mycket av att vara utomlands som gravid, inte orka nåt i värmen.. Att låta Agnes följa med sambon är jag nog inte redo för heller. Vet inte alls hur han skulle klara av henne själv på flyget och sen i värmen.. Han vill/vågar inte heller åka själv med henne. Får se om han åker själv eller om vi kan skjuta på resan ett år kanske.

• LillSnurr82

Ja jag går in i vecka 17 i dag (16+0) Rul har vi inte förrens den 25/1 så är långt kvar :( I dag när jag bytte från pyjamas till kläder på Agnes såg jag att hela hennes rygg är full av röda utslag, som röda små prickar/kvisstlar .. Vad kan det vara tro? Har i några dagar vart lite torr på mage och rygg men inga utslag har synts innan. Tips?

• LillSnurr82

Jag förstår din längtan. När var det ni skulle börja baka på syskon? Nej det känns nog längre dit än vad det är.. :)

• LillSnurr82

Det var nog april barn tror jag:) jag är i v17 i dag!
    Åh vad spännande Snuttan ! Lycka till!

• LillSnurr82

Jag kan inte heller lägga upp bilder via appen. Men om ni vill kan ni leta upp mig på Facebook lättast är nog att söka på min mail adress som är ecce_emma@hotmail.com så kan jag maila bilder till er där :)

• LillSnurr82

Usch vad jobbigt moma att vara så känslig :( jag blir bara extra gasig i magen och fiser mer haha.. Får jag i mig för mycket laktos får jag därimot jätte ont i magen. Så förstår din känsla, är ju inte lättare att göra nr två heller så det tar ju ett tag innan det släpper.

• LillSnurr82

Agnes har nog helt säkert vattkoppor. Ska ringa Vc i morgon och höra med dem om hur det går för mig nu. Nästan säker på att jag inte haft vattkoppor själv.. Nu är jag är gravid kanske det är farligt?

• LillSnurr82

Åh tack :) Vem är det som heter Linn ? Så jag inte addar nån jag inte "känner" :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !