Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Bara en undran........
Vad tråkigt april barn! Hoppas det tar sig den här gången!
Välkommen William12!
Jag sitter på våran uteplats och njuter av värmen! Fåglarna kvittrar och jag kan sitta i linne. Inte ofta man har det såhär varmt och skönt i mars i dalarna!
Jag ringde skolförvaltningen i fredags om att jag ville söka plats på annan förskola och idag fick jag brev om att vi har plats från 14 maj. ibland är de snabba! Blir perfekt för vi flyttar 12 maj
Lycka till vincents mamma
Jag lider med dig mamma smurfen!
Har nyss kommit hem efter den värsta jobbkvällen någonsin, en timmes övertid.. Har lyft så många tunga idag så tror knappt jag kommer upp ur sängen i morgon. Har såå ont
Vi har ingen larmgrupp längre, det är vi själva som tar hand om alla larm nu. Kommunen sparar väl pengar på det.. Vi har blivit tillsagda att försöka själva, bara om det är helt omöjligt får vi ringa räddningstjänsten..
Har ätit ipren och alvedon hela dagen för att kunna gå, men det har bara tagit bort det värsta smärtan.. Jag vill så gärna hitta ett annat jobb, ett som min kropp orkar med..
Hur gick det på vc ikväll? Fick ni något bra svar?
Jag blir knäpp. Har suttit inne sen i måndags. Små svängar till affären å sånt bara.. Vi är lika förkylda, uttråkade och orkeslösa både jag och Sixten.. finns inget att göra hemma längre. Vi har gjort allt och tröttnat på det. Sixten bara gnäller och skriker, han är aldrig nöjd. Johan ska jobba i morgon också så ännu en till jobbig dag framför oss..
Var tvungen att gnälla av mig lite bara..
Vi använder willys byxblöjor, de största, 12-18 kg. Han dricker massor så alla andra blöjor läcker direkt nästan.. de börjar bli små så vet inte vad vi ska välja istället.. Inte libero iaf, vi har provat..
Här går vågen också ner -5 kg just nu! Vill helst gå ner lika mycket till men är inte så motiverad om jag kanske blir gravid om en månad :-P
Grattis, vad kul! Johan gick den utbildningen när jag var gravid
Jag har hittat ett par vuxenutbildningar jag vill gå, men på de jag vill gå är det 25 års gräns.. så får bli om två år isf =/
Åhh vi åt canneloni fylld med tacofärs och riven morot, sen bechamelsås över. Var riktigt gott, barnen älskade det oxå