Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Lillsnurr håller med dig om unga mödrar jag orkar inte titta på det blir bara så jädrans arg varje gång inte bara pga rökningen utan att de beter sig som kompletta idioter !!

1 december i år var det 3 år sedan jag slutade röka, började när jag var 12 ! pga grupptrycket i skolan alla mina "coola" vänner rökte ju :/.. Men när jag träffade sambon så bara bestämde jag mig för att det fick vara nog och sen dess har jag inte rökt ett bloss, kommer aldrig göra heller Glad

Kämpa på nu ni kommer lyckas igen! Solig

♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ Pyret bf 22 Juli 2012 ♥
  • April barn

Men herregud 2barn om hon verkligen sa så skulle du anmäla henne då de absolut inte får rekomendera sådana saker, tänk hur måga hon kan säga det till som kanske gör det och skadar ev dödar sin barn !!

• April barn

Nuu kan jag sätta mig och "avnjuta" en frukost, men två tokiga ungar hemma. Är barnvakt åt min minsta lillasyster som är född feb -10. Men jisses vad de är glada att leka med varandra Glad Tror Marcus kommer gilla att bli storebror Skrattande

• April barn

Urs lillsnurr illamående är verkligen hemskt, man orkar inte göra något Rynkar på näsan
    Jag mådde inte illa alls med Marcus och ännu inget denna gången men det är ju väldigt tidigt än, med ma graviditeten mådde jag illa och kräktes 1-2 gånger om dagen :/ Hoppas det går över snart iaf vilken vecka är du i nu?

• April barn
    Mysmamma70 skrev 2011-11-18 14:16:06 följande:
    Sista fasen? Vänta bara till tonårsfasen, hehe
  • April barn

Marcus vill inte göra annat än att dricka vatten när vi äter nu när han lärt sig dricka helt själv Skrattande
    Hu gör ni med mat och burkmat? Marcus får både och. Men vi köper bara burkar från 1 år och 15 månader har gjort det sen han var 10 månader, jag känner så att kan han äta maten vi lagar kan han nog äta burkar från 1 år Glad

• April barn

Suck. Marcus somnade som vanligt kl 19 med välling, men oj så råkade han ju rulla runt när jag skulle gå därifrån så har han gallskrikit sen dess, nu tappade jag tålamodet så sambon fick ta över Rynkar på näsan Verkar dock som han börjar tystna nu, vet inte vad som händer han har aldrig haft problem med att man rör sig annars vi flyttar ju alltid över han från vår säng till hans när vi lägger oss varje kväll Obestämd

• April barn

Marcus älskar också att äta av vår mat, helst av allt äter han med skeden själv eller plockar bitar, hans favoritmat är iallafall utan tvekan smörgås han är helt tokig i det Skrattande

• April barn

Igår var vi på julmarknad jättemysigt men jag tycker verkligen det får ta och komma snö nu, jag älskar snö! Tomte
    Åh jag vill också se den nya twilight filmen, kollar efter den på internet varje dag Drömmer

Vi var inne i lägenheten igår och han har säkert kommit halvvägs Förvånad Så förhoppningsvis kan vi flytta in innan Marcus kalas den 10e, så hade han lagt trägolv i köket och Marcus lekrum också kommer han förmodligen tapetsera om Marcus lekrum och vi kommer få välja nytt kakel i köket, så nu känns det lite bättre när hela lägenheten faktiskt är superfin Skrattande haha jag hatar plastmatta så det var skönt han bytte bort de sista som fanns Glad

• April barn
    Momalicious skrev 2011-11-20 12:15:32 följande:
    Blä, hatar också plastmatta. Ful och ömtålig. I köket och hallen är det iaf matta som ser ut som trä så det är väl rätt okej.
    Längtar tills man har ett hus och får bestämma själv!
    Ja verkligen fruktansvärt fult ... Men de med trämotiv är ju helt okej, värre med de gamla färgade mattorna .....

Någon mer med svartsjuka barn? haha när jag och sambon ligger och kramas tex i sängen så kommer Marcus skriker mammaaa också trycker och knuffar han på sambon och trycker sig ner emellan oss och börjar kramas med mig haha Drömmer
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !