Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Det kan nog vara så. Blir dock bara arg och inte svartsjuk. Att det finns folk som gillar att såra och försöka förstöra för andra, trodde inte jag. Okej om hon var 12 år men nu är hon snarare över 30 år, då är det inte okej. Hade hon skrivit ett julkort där det stod god jul Niklas med familj hade jag inte reagerat så starkt som nu där det står Till lilltrollet Nicke + Nemo .

• LillSnurr82

Haha vad roliga ni är :) ni gör min kväll mycket bättre :)

• LillSnurr82

God jul till er alla från mig och Agnes!

• LillSnurr82

Grattis Eliot!

2barns: ont i ögonen kan du ju få om du sover för mycket, låter ju rimligt om du sov hela gårdagen. Krya på dig!

• LillSnurr82

Agnes är tillverkad i mars, men hon är ju oxå en tidig december "bäbis". Vad menar du med fick tillbaka Snuttan23?

• LillSnurr82

Jaha ja just det , vet jag ju när du säger det egentligen :)

• LillSnurr82

Dum fråga kanske, men ni med ivf barn, får man inte typ bestämma själva när barnen ska bli till?

• LillSnurr82

Snuttan, okej, undra mest av nyfikenhet. Är ju samma sak för oss som blir med barn på vanligt sätt, vi bestämde oss för att nu vill vi ha barn. Funka på första försöket och vi tänkte ju inte heller, fan nu blir det december barn. Fast nu när det är andra barnet tänkte vi mer att det skulle bli ett tag mellan födelsedagarna. Juni blir bra, förhoppningsvis har det inte hunnit bli allt för varmt då..

• LillSnurr82

Jag förstår vad ni menar med att lära sig gå. Men tror det är olika för alla barn, Agnes har alltid kunnat gå lika bra i skor som utan. Fast kanske beror på att hon vart med ute mycket i stallet. Då har jag satt henne på stallgolvet/ stallplanen har hon då vela ta sig nånstans så har hon helt enkelt fått gått eller krupit och tror hon tyckt att gå är faktiskt lättare med alla kläder, så det har hon valt. Finns nog för och nackdelar med alla månader att födas/fyllas i. Är ju svårt/jobbigt att vara ute med bäbisar på vår/sommar med eftersom dom inte ska vistas i solen. Så då blir man ju själv inne eller i skuggan. Man hinner ju inte direkt gå ner alla gravkilon till badsäsongen även fast man får barn i mars-maj. Tur att vi har en sommarstuga mitt ute i skogen där ingen ser oss, så spelar ingen roll hur fet jag kommer vara i sommar för ingen kommer se mig i badkläder ändå mer än min familj. :)

• LillSnurr82

Haha kan inte annat än skratta åt den sk december bäbis diskutionen här inne... I bland känns de som vissa personer kanske borde mogna lite grann. Är man vuxen och dessutom förälder måste man för fan kunna ta att alla inte tycker och tänker precis som sig själv. Om man inte klarar av det kanske man inte är tillräckligt mogen och hoppat in i vuxen världen lite för tidigt???

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !