Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Åh vilken natt och dag hihi sjukt alltså ..
    Jag somnade kl 03.00 ca pratade med en kompis längre tid.
    Sen somnade jag iaf och sambon kom hem kl 06 tiden märkte inte änns att han kom hem
    Sen sov vi alla till 15.30 !!! så jag har inte varit uppe länge nu hihi och det var så skönt att få sova ut .   

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-11-06 16:23:36 följande:
    Loke somna vid 21, 21.30 igår kväll, nånstans där. Han vakna runt 8.30 på morgonen!!!! Han har nu sovit 2 nätter på raken! Wohoo! Jag var skit trött igår bara för att jag fått sovit! =) Jag har väl fått sovit 3-4 hela nätter på 9mån! =)

Skönt ju
    Nu ska det bara hålla i sig

Barnen gick i säng kl 19.00 ca och sov till ca 07.30
    Jag gick i säng kl 03.00 ca efter en långpratstund med en vän och sambon åkte till jobbet kl 22 tiden ca och han hade kommit hem kl 06 och jag gick i säng kl 03 vaknade kl 07.30 ca då elias skulle ha frukost och sen skulle barnne se på till kl 09 ca där så somnade elias igen och amadeus i vår säng sambon som vidare ju och ebba skulle städa sit rum.
    Sen sov vi alla till 15.30 !! så sjukt haha herregud men så skönt att få sova ..
    Förstår inte häller hur elias kunde sova så länge      
  • 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-11-06 16:36:04 följande:
    Ja, hoppas verkligen det! Vore skönt! Han sov i sin säng hela tiden, annars brukar han sova inne hos oss på morgonen! =)
    Men han har väl goda rutiner va ?
    Så han sover alltså inne i sitt rum hela natten sen hos er på morgonen ?
    Tar du då honom till er säng eller flyttar du över hela hans säng till er ?

Åh jag e så avis elias sover inne i hans rum med didos och han sover inte hos oss längre om jag bara ska gosa med honom på morgonen så skryper han omkring och klätrar en riktig vilding så det är omöjligt att ha honom i vår säng .    
  • 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-11-06 16:42:41 följande:
    Han har sovit nätter i sitt rum sen augusti. När han vaknar på morgonen, olika tider, så brukar vi bära in honom till våran säng o förhoppningsvis sova en stund till! =) Orkar inte bära spjälisen! =)

Så mysigt det låter !!
    Ligger han still då i eran säng ?   
  • 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-11-06 16:48:35 följande:
    Ne, han äger våran säng! haha. Sambon o jag ligger på sidan längst ut på kantan o Loke ligger raklång över hela sängen! haha.
    Ne, han joxar o skjuter sig neråt o snurrar runt o sånt! =)
    Kan tänka mig hur han äger er säng haha man ska ju ta för sig när man är en liten människaTungan ute
    Själv tycker jag det är fruktansvärt läskigt att ha elias i sängen.
    Han ska ju utförska värden och plötsligt händer det saker. 
  • 3 barns mamma84
    Mama Jessie skrev 2011-11-06 18:46:51 följande:
    2barns: sov både ni och barnen hela dagen?Hoppas ni kan sova inatt då ;)

Jepp haha men barnen gick i säng kl 20 tiden så nu sover dom för i natt jag kan alltid sova skulle kunna sova sova sova hela tiden .
  • 3 barns mamma84

Gravidhormoner
    Hmm näh jag är stolt över mig själv skulle inte vila vara någon annan än den jag är.
    Jag är väldigt stolt över min kropp.  

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2011-11-06 23:13:39 följande:
    Oj har ni startat en ny tråd? :)
    var 100 år sen jag var här men tiden går så himla fort tycker jag. Så jag föredrar att vara med ungarna även om jag längtar hit ibland för att prata av mig

Sjukt att snart fyller dom 1 år och att de som var med i förra tråden och fick tidigt redan fyllt 1 år :)

Hoppas iaf att allt är bra med er och era småttingar.

Olviia ska snart börja på dagis, hade tänkt vara hemma till mars/april men dom erbjöd mig en dagisplats nu i december och sa att dagisplatserna inte skulle räcka till mars/april så då skulle det bli baracker. Så det var lika bra att tacka ja det är dessutom på ¨Williams avdelning så det är bra

Välkommen till nya tråden

Ja det går så fort !!
    Igår satt jag och läste på min blogg om förlossnings inlägget och såg massa bilder på mig med sista bilden och honom som kom ut till värden och snart fyller våra små 1 år oj vad fort det går.

Skönt att slippa vara mammaledig men änså så hila tråkigt.
    Elias börjar också dagmamman snart min mammaledighet tar slut 1 dec och han ska börka i december någon gång men vi ska bara skicka iväg ansökan till dagmamman som amadeus hade.
    Då jag vill ha någon JAG känner likom.
    Nu bara vänta och se .
    Jag hade funderat på att plugga i mars men det är 4 mars utbilningen är som är så lång 4 år och 6 månader fotografutbilningen så jag tackar nej till detta och tar ett jobb istället.
    Det är lätt att få jobb så jag tar jobbet istället och pluggar sen jag gjort alla mina barn
    Inte så många utan jag kommer att börja nu i februari men hoppas på mars april på ett + i stickan
    Sen när allt är gjort blir det att plugga men jobba iaf ett tag innan nästa kommer så jag får lite mer pengar i kassan också.

Vill ha 5 st men nu måste jag nog tänka på mig själv också så barnen har mig kvar.
    Har redan varit nära att dö pga av att jag fick mitt andra så jag måste nog inse att 5 barn blir det inte här inte men vi får se vad som händer.
    Ville ju ha en 2012 och en år 2020         

• 3 barns mamma84

Näh flickor nu ligger nu förmodligen och sover haha så jag ska göra detsamma och lägga mig nu .
    Imorgon ska man upp igen för att lämna .
    Höres i morgon Godnatt ..  

• 3 barns mamma84

Ludi:
    Vi båda är i en forum som är anonym och jag kan säga dig att hon inte mår så himla bra.
    Jag tycker dina inlägg är lite för nertryckta för henne då hon har otroligt jobbigt just nu.
    Sen ljuger socialen väligt mkt och pappan ej till dotter är jävligt hämsk ..

Elias sover efter en dag hos en vännina
    Idag provade också elias första gången en gåvagn och jävlar vad han sprang haha så jävla underbart att se som mamma och jag sprang efter och tog första bilderna och hade så mysigt .
    Nu fick han låna den hem också
    Så nu blir det att köpa en gåvagn till honom.
    Hade innan men dom fick sambons syster som fick en dotter men nu är hon 2 år gammal.
    Så jag funderar på att köpa cars gåvagnen till honom och gå bilen (cars) där han sitter och puttar sig fram med benen              

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !