Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag tror Elliot är i en fas nu. Går inte att bara vara hemma, då är han gnällig mest hela tiden. Bära bära bära. Är man borta så går det bättre. :)

• Momalicious

Haha det med pappa känner jag igen. Om Tomas går ur rummet blir Elliot ledsen och kryper efter. Ropar jag på honom (när jag är kvar) tittar han på mig och kryper sedan efter pappa igen. Haha.

• Momalicious

Tråkigt angelique :(

Vi hade en världstrevlig kväll igår. Gick hem vid 22, då hade Elliot däckati sin pappas famn precis och sov så hårt att han inte reagerade när han bar upp honom till sängen från vagnen :)

• Momalicious

Elliot har fått en ny tand. Upptäckte det igår! Måste haft den ett tag för den har kommit långt ut. Så nu har han 5 tänder och en till borde komma snart.

• Momalicious

Vi är nyss hemkomna från ÖF. Har aldrig varit där innan :p. Sambon var där förra veckan. Både jag och Elliot blev trötta efteråt, han däckade i bilen fastän han sov på vägen dit haha. Jag får snällt vänta till ikväll med att sova.

Idag vaknade jag av att Elliot babblade vid 7.10. Han hade säkert varit vaken längre. Min dröm är att han vaknade vid 8-9, men det lär väl inte hända på måååånga år. ;)

• Momalicious

Nej men Cissi! hoppas bara det är en såndär vanlig småblödning? Håller alla tår och tummar!

• Momalicious

Tycker ni kan lägga av att ta saker hit som inte hör hemma här. Vill ni prata om nåt annat kan ni väl ta det privat. Rätt tråkigt för oss andra att läsa nåt vi inte har nån aning om vad det är.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !