-
Japp! Har du inte sett det innan :)? Köpte en svart för 229 kr tror jagMomalicious skrev 2011-11-17 19:04:59 följande:Åh, har de åkpåsar där?! Behöver ju jag... Vill. Också. Dit!
-
Och jag hoppas att Anton har mer än 2 tänder när han kommer hem igen på söndag:)
-
Jag ser det. blir lite irriterad när det gäller dom som går på kontroller för att barnet är litet. Jag menar, -26% procent är väl inte så ovanligt och den har ju hela tiden följt sin kurva så jag tycker de har fått gå och oroa sig i onödan. Man får ju aldrig njuta av graviditeten då
-
Jag ger mest burkmat, både 8 och 12- månaders, tycker inte det är nån större skillnad på dom faktiskt. Men är det för stora köttbitar går det inte då sitter Anton och tuggar i en evighet, han har bara 2 tänder :)
-
Jag älskade också böckerna :). Det positiva med att dom delar filmen i två delar är att dom får med det mesta iaf annars tänker man bara på hur mycket de missar från böckerna.
Jag ska se filmen i veckan. Hade bokat biljetter till igår men jag skulle visst hämtat dom för några dagar sen så det blev inget:P -
I helgen har jag röjt ur rummet som Anton ska ha och nu har hans grejer flyttat in där, bara lampor som ska upp :). Får se vad han tycker snart när han kommer hem. Inatt ska han sova där så jag hoppas jag kommer kunna slappna av och sova jag med ;)
-
Anton sov i sitt nya rum inatt och sov jättebra! Somnade vid 19, hostade och gnällde vid ett men hade somnat om innan jag kom in där sen vaknade han vid 5 och fick komma till mig som ville gosa lite:). Sov sen till 8.10
-
Usch, jobbigt moma! Hoppas det blir bättre under dagen och att Elliot vill sova
-
Jag kan få rätt ont i blygdbenet när jag ligger och sover på sidan, främst innan mens och äl. Det börjar nog bli bättre och håller bara i sig en natt åt gången. Kan ibland känna i ljumskarna när jag är ute och går också
-
Anton kom hem från pappa igår med ett skrubbsår under ögat och blåmärke ovanför ögat, stackarn:(. Är nog glad att jag inte var med när han gjorde den vurpan, usch!