Inlägg från: Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Vincents mamma

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Men usch för den dumma febern som inte vill ge med sig!

• Vincents mamma

Hur känner du själv? Det är ju det viktiga! Lita på dina instinkter! Om du känner att du kan vänta så brukar det ju gå lättare och snabbare på VC, det kan ju ta tid på akuten! Men självklart är det bättre att åka in en gång för mycket!

• Vincents mamma

Men nej va tråkigt! Förstår hur det känns vännen! Men det är bara ta nya tag, du blir snart gravid ska du se :)

• Vincents mamma

Hej hej! Nu har en lite eskimå flyttat in så nu är det typ 1-2 veckor innan jag vet hur det gick denna gång!

• Vincents mamma

Vincent säger nog bara mamma och voff voff när han ser hundar, annars pratar han bara sitt språk :) han är aldrig tyst! Han är nog väldigt lik sin far som hade ett eget språk tills han gav upp när ingen förstod honom och började prata på riktigt massor över natten! Han var runt 2 1/2 då! Så jag är inte ett dugg orolig :)

• Vincents mamma

Då måste jag ju varit en jättebra mamma eftersom Vincent gick när han var 9 mån! Eller så kanske jag stressade fram det :) haha och nu måste jag ju vara en jätte dålig mamma eftersom han bara kan säga mamma!

• Vincents mamma

Alltså jag måste bara fråga... 3 barnsmamma: varför skriver du i flera test trådar att du ska testa och hoppas på ett plus imorgon? Du kan inte vara gravid om du nu inte har ljugit om missfallet? Jag hänger inte med faktiskt.. Menar inget illa, hänger inte med i alla svängar bara

• Vincents mamma

Aprilbarn! Jag kan verkligen förstå hur du känner! Även om vi inte är i riktigt samma situation så är vi ute efter samma mål! Att mensen inte ska komma. Med Vincent lyckades vi på första försöket, var helt säker på att vi skulle göra det denna gång åxå, iaf senast på andra! Nu sitter vi jag här och har ganska precis insett att detta 3:e försök inte heller har tagit sig och vi har 1 ynka försök kvar på syskon! Va hände?? Så jag vet hur det är när man har förväntningar som inte inträffar! En sak är jag dock säker på! Det kommer att ta sig för er så håll humöret öppet även om det inte tar sig nästa gång eller gången efter, det kommer!! :) kram på dig

• Vincents mamma

Nej det är inte en känsla tyvärr.. Har börjat blöda lite så det är bara vänta in mensen och starta sista försöket..

• Vincents mamma

Ska göra det när jag kommer till datorn ikväll :) men det blir en stängd grupp va? Vi har inte sagt till alla om ivf grejen och vill gärna att det stannar så :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !