Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Och jag hatar att baka! Ska göra en tårta till Tims kalas i morgon, där går min gräns.. Svänger nog ihop en morotskaka också förresten, så får det bli

• Karttikeya

Jag hade också blivit orolig...... Hur var det med feber och hur är han i vaket tillstånd?

• Karttikeya
    LokesMammi skrev 2011-12-28 19:04:53 följande:
    Har inte tempat. Känns inte varm.

Nu är han pigg. Sitter i pappas knä i soffan o pratar o viftar med benen! =)

Flörtar med mig när jag tittar på honom! =)

Ok, hoppas det bara var lite återhmtning som behövdes då :))
  • Karttikeya

Tim tackar för alla grattis!! <3 Han har fått så många presenter! Och idag har han inte krupit nåt alls, han bara går o går o går. Oj vad det går undan!

• Karttikeya

Tim var vaken till 1.. :-P Men glad o mysig, tittade på fyrverkerierna med hörselkåpor :)) Får se hur länge han sover i morgon. Gott nytt på er!

• Karttikeya

Ettårskontroll idag då. Se hur bra han tycker om sprutan idag :-/ Ska bli trevligt att se hur mycket han växt! 11 kg väger han nog iaf :-P Minns inte ens vad han vägde sist. Kram på er! Mitt nya liv började förresten idag. Registrerade mig på viktklubb igår. Jag ska med enbart förändrade matvanor kunna gå ner 40 kg på 40 veckor. Lägger jag till träning två gånger i veckan ska det nog gå vägen! Första delmålet är iaf -10 kg till 2 april :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !