Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hej på er. Hänger med här också ^^

• Karttikeya

Majorima, Tim född 2010-12-29 BF+1 kl. 15.15. Vägde 4275 g och var 52 cm lång, hattmått 36 cm. Kungälv/Västra Götaland.

Glad

• Karttikeya

Tim leker gärna själv, men vill att jag ska titta på honom. Bryr sig inte om jag sitter i soffan eller på golvet. Han blir mindre nöjd om jag går omkring dock, för då ägnar jag mig ju inte åt honom ;) Tim har igår och idag tagit ett steg i taget helt självmant. Nu börjar väl den vilda perioden, haha.. I morse "sprang" han in i bordet, slog hakan i det och studsade bakåt. Men han landade på en kudde, tur det.. Nu får man passa på honom, den vildingen. Han har ju varit så försiktig hittills när han gått längs med möbler.

Det är nåt knas med hans mage. BVC tror något virus, jag vet inte vad jag ska tro. Han har haft lös avföring i snart två veckor.. Kräkts två kvällar i rad och får kväljningar när han äter middag och kvällsmat.. :/  

• Karttikeya

Ja, han har åtta tänder.. Resten borde väl vänta ett tag.. Stackarn kräktes inte inatt iaf, men bajsade vid tre... Trots dålig mage sover han jättebra.. :-S

• Karttikeya

Nej, men han var snorig en vecka och sen började magen krångla. Den är säkert " bara" ur balans.. Får hoppas det rättar till sig snart.

• Karttikeya

Angelique77, enligt min läkare på specförlossningen så var det precis vad som kunde hänt för mig... Fick dåliga blodprover v.39 som kunde medfört krampanfall redan samma dag om jag inte blev förlöst. Så det kan gå toksnabbt... Hade haft förhöjt blodtryck i två veckor och sen bam så hade jag jättedåliga blodvärden..

• Karttikeya

Jag tror att Tim mer eller mindre medvetet sa mamma igår :-P Han kom utkrypandes från sovrummet (han sover i vår säng) och sa mamma! Mamma! Mamma! ;-D

• Karttikeya

Haha, precis samma som för Tim... Min släkt är långa, kortaste runt 165 och längsta 2,01 och på Martins sida är Martin längst med sina 178 cm :D :D

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !