Inlägg från: delifi2 |Visa alla inlägg
  • delifi2

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Oj har ni startat en ny tråd? :)
    var 100 år sen jag var här men tiden går så himla fort tycker jag. Så jag föredrar att vara med ungarna även om jag längtar hit ibland för att prata av mig

Sjukt att snart fyller dom 1 år och att de som var med i förra tråden och fick tidigt redan fyllt 1 år :)

Hoppas iaf att allt är bra med er och era småttingar.

Olviia ska snart börja på dagis, hade tänkt vara hemma till mars/april men dom erbjöd mig en dagisplats nu i december och sa att dagisplatserna inte skulle räcka till mars/april så då skulle det bli baracker. Så det var lika bra att tacka ja det är dessutom på ¨Williams avdelning så det är bra

• delifi2

Olivia är oxå inne i nån fas då hon inte vill äta så mycket, hon petar mest i maten och kastar iväg den...

Trotsig 1-åring som tusen, har inte sett det på de andra barnen men hon!!! Jisses, hon är dubbelt så trotsig som William å Elliot tsm.

Hon har börjat på dagis nu, förra veckan och det går jätte bra om jag får lita Magnus eftersom det är han som har inskolningen, jag gillar inte inskolningar för jag pallar inte när de gråter så där i början men sen när de ävl är inskolade så går det hur bra som helst.

Hur många ggr om dagen sover era nu?
    Olivia sover ju på dagis men vid 16-17 tiden blir hon super trött och är jätte gnällig så hon har fått börja lägga sig vid 18-tiden på kvällen och då sover hon för natten även om hon oftast vaknar vid 6 på morgoen 

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !