• SoStylish

Mat med få kalorier i!

Sen kan du ju kolla lite på övrigt näringsinnehåll också istället för att bara stirra dig blind på kalorierna!

• SoStylish

Ja, men få kalorier är inte allt som räknas. Jag antar att TS vill äta saker med få kalorier av en anledning...

• SoStylish
    Likaskeptisksomförr skrev 2011-10-26 17:07:29 följande:
    Nej, men i denna ts tillfrågas just detta. H*n till och med poängterar saken tydligt. Det var därför jag fann ditt inlägg lustigt. 
    Ja, jag ser vad som frågas efter och jag kom med ett bra tips för att hjälpa till serru!
  • SoStylish
    Likaskeptisksomförr skrev 2011-10-26 17:53:09 följande:
    Bra jobbat! Du måste känna dig stolt!

TS; -mixa frysta bär (=sorbé). Bambuskott ger också minus kcal.  
    Varför skulle jag känna mig stolt över att jag ger ett enkelt tips? Det gör jag ofta, men det kanske är ovanligt i din värld? Att droppa din attityd en aning är ännu ett värdefullt tips bara till dig!
  • SoStylish
    Likaskeptisksomförr skrev 2011-10-26 18:21:02 följande:
    Förstår du inte min poäng sedan innan så känns det onödigt att fortsätta denna diskussionen. Min attityd har det aldrig varit något fel på tackar som frågar. 
    Jag förstår din poäng, men det hindrar mig inte från att tipsa om att inte bara titta på kalorierna då jag antar att TS gör det av en anledning och inte bara för att det är så himla roligt att räkna kalorier i det man äter. Den poängen förstår inte du så ja, vi lägger ner den här diskussionen så får TS ha sin kaloritråd ifred.
Svar på tråden Mat med få kalorier i!