• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-07-01 22:52:03 följande:
    bli seriösa ngn gång.(-:
    walk away from pain . yes i do .
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-07-01 23:02:28 följande:
    Har aldrig varit mer seriös i hela mitt liv.....
    seriös fast på olika sätt(-: inte playa då det räknas inte.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 00:52:43 följande:
    hon tycker säkert att detta är väldigt glädjande(-:(-:hon älskar dig lika mycket även om din dörr inte öppnas idag(-:(-:
    Ah, att jag inte öppnar dörren självmant längre innebär inte att hon inte kommer in. Hon vet var jag står i frågan, jag har varit tydlig. :)

Anonym skrev 2012-07-01 01:23:59 följande:
    hennes dörrar e öppna för (dig) (-:
    Det är de säkert, men jag forcerar mig inte in, det är hennes ord som gäller, och så länge som hon inte säger att hon vill något annat så kliver jag inte in där igen. Jag måste för att skydda mig själv, mina känslor.
  • Anonym

vill något annat (-:,?  den här personen  vill inte bara ha sex nej tack , e det något du själv har kommit på  , (-: hon vill ha hela dig ,leva med dig .Jag vill ha ömsesidighet med  inte att lyda order(-:

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 23:37:53 följande:
    vill något annat (-:,?  den här personen  vill inte bara ha sex nej tack , e det något du själv har kommit på  , (-: hon vill ha hela dig ,leva med dig .Jag vill ha ömsesidighet med  inte att lyda order(-:
    nu vet jag inte vem jag pratar med men det är till (dig) o det är en enda o ingen annan.(-:
  • Anonym

Till dig:

Om mailet du skickade för ett par veckor sedan... lite lagom skämtsamt och lättsamt... But i saw what you did there ;) Puss på dig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 23:37:53 följande:
    Min uppfattning var att det handlade om en känsla och underkastelse till den, inte till (mig). ;)
  • Anonym

jag förstod det,uppfatta samma men  tror hon ligger redan långt under den hon tänker på(-:

• Anonym

tack till du underbara som ger mig min intution , love you and trust you....Glad

• Anonym

Vi vet det båda två, blickarna säger ju allt! Och visst har jag njutit av uppmärksamheten och det har pirrat skönt i hela kroppen när du stått eller setet bredvid mig. Dina blickar får hela mig att längta efter en tid och plats där det kunde vara du och jag och det vore okej. Nu är det inte okej, det är fruar, makar, beroendeställningar och så vidare. Vi skulle båda förstöra så oändligt mycket om vi gav efter för våra känslor så därför säger jag redan nu - nej.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!