• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (undrar) skrev 2012-06-27 17:10:20 följande:
    Tänker du någonsin på mig? Hur det kunde varit? Skulle du, om du fick chansen, vilja försöka igen?

Om det är du MJ, så ja! Tänkter på dig ofta.
    Skulle utan tvekan försöka om du gav mig klartecken för det! 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 17:01:54 följande:
    Exakt så! Man kan knappt njuta för man vet att känslan inte kommer vara speciellt långvarig...
    jag hade valt att träffa någon annan så fall. hellre det än att va ett tillfälligt nöje.(-:
  • Anonym
    Anonym (längtar) skrev 2012-06-27 19:05:30 följande:

Jag vill vara din kvinna, din käraste, din hona, din slyna, din älskarinna, din ägodel!

får vi hoppas du blir behandlad så , så får vi höra sedan vad du tyckte(-:
  • Anonym
    Anonym (längtar) skrev 2012-06-27 19:05:30 följande:

Jag vill vara din kvinna, din käraste, din hona, din slyna, din älskarinna, din ägodel!

Ser din styrka fast du inte alltid ser den själv, vill ge dig den ömhet du längtar efter. Lyfta dig och få dig att tro på dig själv. Du är mig jämställd, och mer. Önskar dig lycka till.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 19:11:41 följande:
    får vi hoppas du blir behandlad så , så får vi höra sedan vad du tyckte(-:
    menar då att tänka är en sak o bli behandlad så en annan , låter hemska tankar .stackars.
  • Anonym

Till mitt ex:

Hur fan kan du stå och säga att vi har så bra kommunikation? Du har inte sagt ett jävla ord under två års tid om att du inte mått bra, jag har ju sett att något varit fel men när jag frågat har du ljugit för mig och sagt att det är jobbet det varit fel på när det i själva verket har varit oss det varit fel på. Du försöker lägga över allting på mig nu när du gjort slut, att allt är mitt fel, men det där mailet du skickade för 1,5 år sedan det förstörde vårat förhållande. Du förstörde min tillit till dig nästan helt den där dagen. Jag klarade inte av att släppa in dig helt igen sedan. Du lyfte inte ett finger i onödan här hemma. Satt bara vid datorn och häckade. Du brydde dig inte ens om att lära känna din dotter ordentligt. Var aldrig ute och motionerade och bara gick upp i vikt mer och mer. Jag lade fram förslaget flera gånger om omtapetsering här hemma men du bara slog bort det varje gång. Sedan sa du hejdå, flyttade, och helt plötsligt är du ute och rör dig, skaffar nytt jobb på 5min, målar och tapetserar om i ditt nya hem. Vill bara träffa din dotter två dagar i månaden och inte mer. Vill inte svara på mina frågor - var det inte bra kommunikation du sa att vi hade?  Det var ju därför DU avbokade vårat möte på familjerätten. Mötet som inte hade ett skit med våran kommunikation att göra, utan för att få svar på frågorna om hur vi nu ska göra med vårdnad, umgänge, underhåll osv. Men nej. Vi har ju så bra kommunikation. Du satt vid vårat köksbord och sa att du vill inte gå bakom ryggen på mig som din pappa gjorde. Vad tror du att du gjorde när du ljög för mig i två år din idiot? Att du var rak och ärlig? Nej bra kommunikation hade vi visst kallade du det för.

Det känns faktiskt ganska skönt att din pappa, din syster och din farbror står mer på min sida än din. Du behöver söka hjälp mot alla dina själsliga sår om du ska komma loss i ditt liv men eftersom du vägrade sådant så kommer du aldrig komma loss. Eller kunna ha en livslång relation med någon. 

• Anonym
    Anonym (MS) skrev 2012-06-28 08:57:41 följande:
    Hoppas ni får vad ni förtjänar nu! för det ska vi få och ack så mysigt vi ska ha det, medan ni kommer att få stå där med lång näsa
    kommer dom garanterat att få , det delas redan ut.(-:
  • Anonym

till min mamma , du e så dominant, och styrande och negativ  vad har hänt med dig, jag vågar inget annat än att göra som du säger. varför e du så elak nuförtiden.

• Anonym

Jag fattar inte ens hur du kan gnälla på mig?! Jag sa kanske för att du var otrogen!!! Det här kommer dom andra att fan få veta!! För dom tror säkert på dina jävla piss historia!!! Men dom kommer att förstå mig när dom har hört sanningen lila du!!!!

Du väntar ju på att JAG ska ringa dig, men det får du fan göra själbv!!

• Anonym

ett possitivt svar kan göra så mycket .herregud viken skillnad det blev ,,,varför denna förändring jag var beredd o stanna i det mörka eller negativa....jag blev jätteglad Glad

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!