Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Förlåt. Jag ville bara väl från början. Sedan ledde det ena till det andra. Idag såg jag i min fantasi hur mitt liv spolades ner i toaletten av lögner jag inte kunde värja mig emot så jag kunde inte hålla mig. Förlåt. Förlåt. Förlåt.
Jag borde aldrig ha sagt någonting från första, första början. Men jag råkade göra det. Jag har inte haft en plan men ju mer jag försöker ställa saker till rätta desto mer ställer jag till det för dig.
Förlåt. Förlåt. Förlåt. Jag har försökt att beskriva vad som hjälpte för mig och det jag har lärt mig av sådana som kan sånt här säger hjälper. Men det är inte säkert att det är rätt för dig. Jag hoppas att du inte hämnas på mig. Jag ville bara väl.
Förlåt. Förlåt. Förlåt. Jag finns kvar om du någon gång vill ha kontakt. Jag tänker att jag lägger den bollen hos dig... Med tanke på vilket förtroende vi byggt upp emellan varandra så är det en sorg om du aldrig plockar upp bollen.
Förlåt och over and out.