• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag saknar dig. Var du tvungen att bli en idiot och lämna mig helt utan vänner i världen?

• Anonym

Till mitt ex som lämnade mig gravid i vecka 26. Blev ensamstående men nu har hen en pappa som älskar hen och ett syskon på väg.

"Jag vet att du var otrogen i ett halvår innan du stack med henne, ditt förbannade svin! Och hur i helvete kan man strunta i sitt eget barn?! Vi är lyckliga utan dig och jag vet att du sitter ensam i en lägenhet och är deprimerad. Vi har en underbar familj och snart är vi gifta också. Jag hoppas att vi aldrig behöver se dig mer." 

• Anonym

Till min man:

"Jag står inte ut med tanken på att du har haft en kvinna före mig, svartsjukan äter upp inifrån och varje gång vi går och lägger oss och du tar i mig så tänker jag på att du gjort samma sak med henne. Jag lider i tystnad varje dag, i väntan på att det ska bli bättre för jag älskar dig så. Förlåt mig för min avundsjuka att jag inte fick ha dig först. /Din fru" 

• Anonym

Jag saknar dig! Du vill ha ett svar på vad jag vill att du gör. Det är ju ganska så uppenbart men antar att du verkligen behöver få det svart på vitt från mig! Jag vill att du lämnar henne och gör ett försök med mig! Jag vill ha dig! Jag vill inte bli och jag vill inte vara "den andra kvinnan". Jag väntar på att du faktiskt ska lämna henne. 

• Anonym

jag vill ha dig bara dig.  min status är ändrad.vet bara inte hur jag ska höra av mig bara.

• Anonym

Jag begär inget, så tolka inte in något som jag inte har sagt. Lova inte något bara för att du tror att det är vad jag vill höra..
    Och du

SKÄRP DIG FÖR F-N!   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-23 16:53:03 följande:
    Jag begär inget, så tolka inte in något som jag inte har sagt. Lova inte något bara för att du tror att det är vad jag vill höra..
    Och du

SKÄRP DIG FÖR F-N!   
    jag tolkar inte något , jag gör det jag känner e rätt för mig. o jag begär ingenting själv.
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 10:34:43 följande:

du vet hur du kan höra av dig,, så,,, gör ett försök. jag väntar

nej jag vill inte va för mycket , vi hörs  när vi hörs . så tar vi det då.(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-23 17:14:49 följande:
    nej jag vill inte va för mycket , vi hörs  när vi hörs . så tar vi det då.(-:
    vad menar du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-23 17:53:10 följande:
    vad menar du?
    menar att vi hörs när vi ses. kan inte komma på något annat.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!