Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Enigma) skrev 2023-11-08 22:51:12 följande:

Dehär e meningen

Vad e de som får dig att säga så? Ödet prövar ju alla om man ska gå de hållet..
  • Anonym (HeartOfFreya)

Dehär e meningen

Dessutom så tvivlar man inte om man vet att saker e menat
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-08 10:50:45 följande:
    Absolut inte
    Ok, så de e därför du fortsätter att gå in här o delar dina känslor?
  • Anonym (HeartOfFreya)

Dehär e meningen

De löser sig nog för dig den dagen du litar på dina känslor ist för att leta ursäkter..de e så vi alla gör när vi e rädda
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Auditanne skrev 2023-11-16 18:34:10 följande:
    Jag vill ändå veta varför han behandlat mig som han gjort. Sagt hemska saker till mig som han troligtvis inte ens vågat säga till en prostituerad. Men det är ok att säga så till mig som inte ens varit med en person på det sättet. Han är mer av en hora än jag någonsin kommer att bli, ens i teorin.

Nej, om du (han) inte vill sitta klistrad framför datorn i 30 år till för att se om jag skrivit om dig så ringer du mig och ger mig den förklaring jag behöver få höra. Annars lär det nog aldrig bli nåt slut på detta.
    Ok, adhd o asperger? Hur gammal e han? Alkoholproblem? Ja har en bror me samma problem, dock har han oxå narcissistisk personlighetsstörning.. han försökte döda mig.. så du kommer ALDRIG få svar. Blocka, fly, sök om skyddad adress men var inte i närheten av honom!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-18 18:41:28 följande:

Ibland kan ett avslut leda till nåt bättre ..... 

Men om man aldrig fått ett avslut då? Hur gör man då?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-29 21:19:13 följande:
    Du kanske inte valt avslutet själv ? Ta kontakt med personen eller så får man helt enkelt göra ett mentalt avslut inte tänka på de. Allt går över med tiden
    I mitt fall e de alldeles för svårt för att göra ett mentalt avslut.. ja föll för honom riktigt hårt.. tyvärr.
    Ja kommer aldrig ta kontakt me honom efter de han gjorde.. 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-01 00:21:34 följande:
    Det är bättre att avsluta kontakten helt då, än fortsätta att ha kontakt och plågas(jag vet)
    De har ja gjort, men ja plågas ännu..( maj -24 2 år)
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-01 00:21:34 följande:
    Det är bättre att avsluta kontakten helt då, än fortsätta att ha kontakt och plågas(jag vet)
    Förlåt, mars
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-01 21:01:22 följande:
    Sorgerna flyter på väldigt bra, kan knappast bli sämre
    Hahah förlåt men ja kunde ha skrivit de där själv..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-01 19:25:19 följande:
    Jag förstördes för över 20 år sedan, så nu får jag bara nya personer som drar igång sorgerna på nytt. Man traumatiserades mer än man trodde, från tidigare livets skeenden.
    Ja förstår va du menar.. de tog ett tag för mig att inse va ja blev utsatt för.. o hur illa de var. Men nu ska de nog fasen bli bra så småningom.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!