Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Är i en liknande situation att jag inte kan bryta kontakten med personen. Åtminstone inte just nu, kanske inte under en lång tid framåt.
Jag vet inte om det jag eventuellt är på väg att göra är en väldigt bra idé eller om det kommer att bli väldigt dåligt. Jag saknar dig, men detta är inte bra alls.
Jag skvallrade aldrig på dig. Jag lovar. Det var andra som märkte... Är du arg på mig för det? Besviken? Eller är du rädd? Tänker på dig hela tiden och kan inte sluta göra det. Jag saknar dig något otroligt. Snälla hör av dig.
Saknar dig något så otroligt. Usch, så fel allting blev. Har inte pratat med dig på länge nu. Vågar du dig på att ta kontakt med mig privat, tror du? Eller kan du ge mig ditt mummer? Eller skriva pm till mig på någon social media som vi är med i?
Du som har varit så modig, för inte så länge sedan ens.
Eller om du känner dig mindre modig med just detta, ring från "hemligt nummer" någon gpng innan den här veckan är slut.
Om inte för att våga prata, ring i så fall bara, låt det gå en signal och lägg på...
Tyvärr vågar jag inte göra någonting av det där själv...
Finns det chans att personen tänker likadant? Personen kanske sitter och hoppas på att du ska ta kontakt. Sen vet jag att det inte är lätt.