Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Du som gör mig stum och darrig och handlingsförlamad. Du är bara något helt annat. Jag vill ta reda på vad, vill du? Kom igen, jag vågar om du vågar..
Du som gör mig stum och darrig och handlingsförlamad. Du är bara något helt annat. Jag vill ta reda på vad, vill du? Kom igen, jag vågar om du vågar..
Igår smög jag ner 2st röda hjärtan i din postlåda..
Nu skraj vad du kommer tycka..
du anser nog att jag e knäpp
men jag säger som Magnus Uggla i hans låt..
"Jag tänker på dej hur mycket jag dej saknar
tänker på dej när jag går till sängs ..tänker på dej när jag vaknar.."
Godmorgon! När jag ser dig blir jag så glad. Min hjärta vill tro att du känner det också men hjärnan säger att det är mer ett önsketänk. Du beter dig annorlunda mot mig än mot alla andra. Vad beror det på?
blev en lika ensam tråkig alla hjärtans dag som vanligt,
tur man iaf har mamma
du..
ja du hörde ej av dej och jag såg dej ej heller
Till mej själv
VAKNA DUMBO!
varför kan du inte se hur patetisk du e , som väntar på någon som inte ens vet du finns och även om han vet det.. ringer han ju bara om han druckit och vågar
annars existerar du knappt! VAKNA!
Till mej själv
VAKNA DUMBO!
varför kan du inte se hur patetisk du e , som väntar på någon som inte ens vet du finns och även om han vet det.. ringer han ju bara om han druckit och vågar
Till mej själv
VAKNA DUMBO!