Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Visst kan jag radera ditt nr, men jag kommer ändå att komma ihåg det!!! Hhahahahha
Visst kan jag radera ditt nr, men jag kommer ändå att komma ihåg det!!! Hhahahahha
Vill veta vad du gjorde för dum i höstas!!!! Jag vet varken ut eller inte längre! Det känns som att vi har förstört allting! För just nu mår jag piss så jävla piss som man kan må! Fattar fortfarande nada. Killen ibilen förra helgen var en kille som jag strulade med på festen! Ville inte säga nåt till dig och han vet inte att du är mitt ex heller! Men jag vill prata med dig först, innan jag gör det nåt med den här killen! Jag har varit ut och festat som en tok den senaste veckan pga det här ska du veta! Ikväll blir det femte gången på 8 dagar!! Plus att jag har jobbat 6 av 7 dagar! Jag strulade med 4 killar förra helgen och då gjorde vi slut några dagar tidigare!! 4 killar på 3 dagar.... =(
Just nu känns det som att vi aboslute inte kan forsätta pga flera anldeningar!!! Det här är ju vårt första år ihop och det ska fan inte vara så här som vi har haft det lilla du! Så jag vet inte om vi kan vara lyckliga ihop och vi är kanske olika som du sa. Men jag tycker ändå att vi är ganska lika! Ska till nn idag, och hoppas att du är hemma ikväll så vi kan prata!!!
Till exet!
Fattar fortfarande nada men jag vill vara leva med dig resten av mitt liv!!! Jag förlåter dig för det du gjorde i höstas. Men jag är KÄR i dig!!!
Till den nya killen
Jag hade bara varit singel i 4 dagar innan vi träffades på festen förra helgen. Kompisen som vi åkte till var mitt jävla ex. Men han är bättre än dig tyvärr, fast han är mkt äldre. Men först vill jag reda ut allt med exet innan jag vet om jag väljer dig eller honom! För det känns som att man står vid ett vägskäl.....
till chefen: ditt flörtiga beteende gör mig galen, vill så gärna flörta tebax men skulle nog inte kunna hejda mig om jag började, är mer ömsesidigt än du nånsinn kommer få veta ;)
Många som skriver att de saknar sina ex, deprimerad jag blir som också gör det.. Min första kärlek. Känns som att jag aldrig kommer bli kär igen. Kommer man aldrig över dom eller vadå? Ångest! =(
Mitt mess, exet såklart:
Allt var så enkelt tills du kom till mig med det där svarta håret och den fantastiska jävla doften. Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag tänker på dig dag och natt. På saker vi brukade att göra, saker vi brukade prata om. På filmer vi sett, på ställen vi vart på, på din dumma attityd (som jag på nåt sjukt sätt finner galet charmig) - men på dina mörka ögon, som jag om jag fick skulle kunna stirra mig blind på. I mina drömmar kan jag se rakt in i de och se ditt hjärta och din hjärna som en öppen bok. Få veta hur du mår, vad du gör, och hur du tänker om oss idag. Du är min första kärlek och jag ber i smyg en gång i minuten att du inser att vi är menade och att du också blir min sista.
Fattar fortfarande NADA av det här !!!! Men du verkar inte bry dig! =(
Till mitt ex, som nu är i ett förhållande & jag är gift.
Jag & exet var tsm när vi var 15 - 16, idag är vi båda 22.
Vi umgås som vänner fortfarande. Inte allt för ofta dock.
sms:
Jag kan fortfarande undra hur det hade kunnat vara. Jag tänker på dig varje dag
och tycker väldigt mycket om dig. Men jag vet inte hur eller på vilket sätt.
Jag ångrar att jag gjorde slut utan egentlig anledning. Jag pratar med mamma
om dig och hon undrar samma sak. Varje jag gjorde slut. Du var ju en så bra kille tyckte hon.
De frågar om dig ofta, mamma & pappa. Mina kompisar har genom åren sagt
att vi två kommer återförenas någon gång innan vi dör.
Det värsta är att jag kan tycka det verkar vettigt & lämpligt.
Jag tror jag hade velat det. Kanske inte idag. Men kanske sen?
Jag hoppas din nuvarande tjej är en bra tjej. Du förtjänar det bästa.
Du är speciell för mig och ja. Jag saknar dig. Ångrar mig ibland.
Du kan väl ringa någon gång. Så kan vi ta en promenad och prata lite skit.