Inlägg från: Anonym ((.....)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((.....))

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-09-24 21:33:49 följande:

Lite så känner jag med. Nu finns inget längre kvar .. det är som att allt har sopats under mattan och vi kör på det undvikande beteendet igen. Tråkigt, men vad ska man göra ?

Har du några förslag eller önskemål när det gäller din situation? Vad är det bästa som kan hända
  • Anonym ((.....))

Jag mår så fruktansvärt dåligt. Jag vet inte hur jag ska nånsin må bra igen. Kan inte hitta tillbaka till lyckan igen. Jag har ingen självförtroende kvar. Jag känner mig tom, utsliten och trött. Som om det är nåt fel med mig. Jag önskar att jag visste varför du har lekt så med mina känslor, som om jag bara var en slit o släng leksak. Jag borde bara försvinna från jobbet, kanske stan, aldrig se tillbaka.

• Anonym ((.....))

Patetisk var jag som kände det här för dig och hade lämnat min man för dig, men ännu mer patetisk är du som nu håller på o flirta med en annan kollega. Usch! U are dead to me.

• Anonym ((.....))
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-10-13 21:37:23 följande:

ja.. det är väl ett faktum att jag haft väldigt starka känslor för dig. ack så skönt att vara ifrån dig. vila i tankarna, inte behöva bli nipprig, tafatt, snurrig, knäpp. äntligen kunna andas igen obehindrat..

så knasigt detta har varit. din blick på mina händer nacke och fötter som nästan gett mig orgasmer.. och du vet ingenting.

om du vill ligga någon gång så sms:a mig.

puss

På riktigt? Har inget hänt mellan er? Varför har du aldrig sagt eller gjort nåt?

Jag är också glad att slippa se min crush i vardan. Jag kan inte tro att jag kände så mycket för honom. Men jag vet inte, jag har inget tålamod med osäkra män som inte kan ta tag i en kvinna när det är rätt stämning. Det har nu blivit en stor turn off att se den sidan av honom. Innan dess trodde jag att vi hade vart ett bra par, eller haft bra sex i a f. Eller hade han varit lika velig o osäker i sängen? Jag får trösta mig med den tanken......
  • Anonym ((.....))
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-10-14 19:20:57 följande:

nej. det har inte blivit så. Hur gör man?

jo. man måste våga släppa sargen ibland för att magi ska uppstå tror jag.

jag är sämst på det.. fast det kanske betyder att tiden inte har varit rätt..

du bara gör det. Öppnar munnen och säger "jag gillar dig ". Tar i armen och kysser henne/honom. Skriver det till henne honom. Vad som. Om det inte är för sent redan
  • Anonym ((.....))
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-10-15 21:50:38 följande:

varför är det så mycket svårare nu, i vuxen ålder?

Det är inte det. Det är lättare, om möjligt. Alla är mer kompetenta med den sociala biten, klokare osv. Konsekvenserna är värre dock.... om man måste avsluta nåt annat. Jag har stor respekt för de som sätter sin familj först, men då gäller det att göra det från början och inte leka med elden, andra kan bli sårade i processen..
  • Anonym ((.....))

Vad hade gjort att tiden kändes rätt?

Vad gjorde att tiden inte kändes rätt?
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Blå) skrev 2019-10-20 15:19:13 följande:

Jag vill kyssa dig. Kan inte tänka på nåt annat.

Har det hänt nåt nytt? :)
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Blå) skrev 2019-10-20 19:54:58 följande:

Nä, egentligen inte. Lagom för att förälskelsen ska hålla i sig, men tyvärr inte tillräckligt för att våga mer.

Hur är det själv? Har du gett upp eller finns det starka känslor kvar? Förstår att det känns tufft :(

Jag har haft en period där jag försökt undvika all kontakt, alltså gett upp. Sen hängde jag med andra och med honom och fikade. Det slutade med att jag var ensam med honom på mitt kontor för att prata jobb och jag kände en jättesmärtsam dragning till honom. Jag ville bara att vi skulle ta tag i varandra och kyssas. Men jag undrar om han tänkte samma tankar eller bara tyckte att jag var konstig/obehaglig. Jag försöker tänka på annat, läsa o träna mycket, umgås med vänner, men jag är fortfarande kär. Tyvärr.
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Blå) skrev 2019-10-20 22:03:29 följande:

Åh... vad plågsamt. Men har ni pratat eller haft ihop det något, eller är det en ?hemlig? förälskelse?

Verkligen full igenkänning på det där med att bara vilja ta tag i honom och hångla loss. Och insikten att det inte går. Och undringarna, vad tänker han? Jag både vill och inte vill undvika honom och försöka glömma alltihopa.

Nja, hemlig är den nog inte... men inte har vi gjort nåt heller. Jag vet inte exakt var han står känslomässigt, han vill helst att vi låter bli men men hans beteende säger motsatsen. Han vet typ om att jag har känslor, men kanske inte vidden av dem ellet vad jag vill. Fyllesms eller nåt där jag råka säga lite för mycket.

Det blir bra, jag får fortsätta läsa o träna och försöka glömma. Jag gillar män som tar för sig, hans beteende är för veligt för min smak. Det tröstar!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!