Inlägg från: Anonym (Sanning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanning)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Som en blixt) skrev 2024-08-16 15:11:26 följande:

Det kan aldrig bli vi. Du vet inget om mina känslor men jag kände mig lite förkrossad. Så fånigt jag vet, men jag kan inte hjälpa det.

Nu i veckan. Jag hade jättesvårt att somna en kväll. Jag frös och tänkte för mycket. Men till slut lyckades jag falla in i sömn.  Jag drömde om dig. Du satt lutandes mot en vägg och höll om mig bakifrån. Du värmde mina händer.. Det var så mysigt, helt underbart. Jag kände din värme. Men till slut var du tvungen att "gå". Du reste dig upp, tittade in i mina ögon och frågade mig om det kändes bra & ifall du kunde gå. Jag svarade ja, självklart. Du hade hjälpt mig mer än nog.

Sen ringde klockan och jag var helt förundrad över denna dröm. Du blir sån hjälte i varandra dröm jag haft om dig :)

Drömmar är ofta mycket vackrare och behagliga än verkligheten. Ibland vill man inte vakna.
  • Anonym (Sanning)

Grattis i efterskott f***nylle. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Sanning)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-23 23:00:21 följande:
    Alltid den som tar åt sej som säger nåt : ) som sagt lycka till o må bra.
    Den som tog åt sig mest var ju uppenbarligen du då du inledde allt med att kalla oss andra i tråden för "muppar". Vad tror du att gensvaret blir? Mupp. 
  • Anonym (Sanning)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-23 23:17:16 följande:
    Om du inte känt dej träffad hade du aldrig sagt nåt som ja skrev så riktade ja de till dom som glider runt o tummar ner på allt o alla inte alla i tråden. Hade bra nu istället o ta inte åt dej om du inte e en av dom ; )
    Dumheter från dig. Jag svarade eftersom jag råkade vara inloggad på forumet just ikväll och fick en notifikation. 

Och eftersom du inte nämnde specifikt vem du syftade på som muppig så kommer jag ta det som en personlig attack. Då får du också vara beredd på att folk attackerar tillbaka. Inte svårare än så.

Och varför fortsätter du tjafsa? Du skulle ju lämna tråden sa du? 
  • Anonym (Sanning)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-23 23:28:54 följande:
    Som ja skrev så riktade ja de till dom som tummar ner på allt o alla INTE alla i tråden du kanske ska läsa ordentligt innan du säger nåt. Hade bra : )
    Igen, varför fortsätta ditt meningslösa tjafsande?

Och den enda som inte har varken socialt vett eller logik här är ju du själv.

Du kommer in i tråden och gafflar om "muppar" i bara ett inlägg efter mitt som skrevs häromdagen. Hur ska jag annars tolka det än som en personlig attack? Du borde ta till dig av din egen kritik du. 
  • Anonym (Sanning)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-23 23:39:07 följande:
    Precis ni som glider runt o tummar ner då riktar ja de ju till dom som gör de o inte alla alltså dehär e logik på ganska låg nivå. Hade bra nu istället 
    Som sagt. Du är den enda här som brister kraftigt i logik och även socialt vett och etikett. Räkna inte med trevliga svar tillbaka. 
  • Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 00:23:44 följande:
    I bara ett inlägg efter? Du menar att det är någon form av etikett att invänta några "mellan-inlägg" och att ordningen spelar roll? Den var ny.
    Anonym (Sanning) skrev 2024-08-24 00:07:51 följande:
    Hur ska jag annars tolka det än som en personlig attack?
    Som det står skrivet, vore ju en variant?

Akta nu så att du inte svara direkt i inlägget efter!
    Som jag sa, när någon börjar tjafsa om "ni som tummat" hit och dit och i bara ett par inlägg efter mig, hur ska jag kunna veta vad (eller vem) som det syftas på? Det kan lika gärna ha varit riktat åt specifika personer i tråden och jag kan inte läsa tankar liksom. 

Och ang. din sista mening så bara sluta larva dig. Du är inte rolig. 
  • Anonym (Sanning)

Och jag fattar mycket väl att det är du. Sup vidare du. 

• Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 02:25:42 följande:
    Är du allvarlig? Om någon säger "ni som gör detta" och du inte gjort det, svarar du då? I skolan, när de sa "ni som är i Lag B - gå dit", fattade du inte det? Hur mår du egentligen, även bortsett ifrån att du ser lille Lasse överallt där han inte finns?
    Jag lär må avsevärt mycket bättre än du iallafall. Är varken tjock, alkoholiserad, pillermissbrukare eller med ett sjukt intresse för småbarn likt vissa andra. Du är knappast rätt person att döma mig om man säger så.
  • Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 02:25:42 följande:
    Är du allvarlig? Om någon säger "ni som gör detta" och du inte gjort det, svarar du då? I skolan, när de sa "ni som är i Lag B - gå dit", fattade du inte det? Hur mår du egentligen, även bortsett ifrån att du ser lille Lasse överallt där han inte finns?
    Det är inte samma situation. Dum jämförelse. Här pratade du om några onämnda personer och det är omöjligt för oss andra i tråden att veta om du menade några specifika medlemmar eller inte. Det är du som tabbat dig här (som vanligt) och inte jag.
  • Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 03:52:57 följande:
    Är jag Lars nu, menar du?
    Totalt onödig fråga som vi båda redan vet svaret på. 
  • Anonym (Sanning)

Och sluta spamma ner forumet med massa porrsidor. 

• Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 04:10:53 följande:
    Ah, gött att veta att jag fortfarande är Lasse då.
    Varför det? Är du så packad att du glömt ditt eget namn eller? Precis lika nersupen som när du avslöjade dig om vad du gjorde på bussen framför några barn.
  • Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 04:14:56 följande:
    Jag har inte åkt buss på över 20 år.
    Uppenbarligen gjorde du det eftersom du blev arresterad för det som hände ombord.
  • Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 04:22:43 följande:
    Jamen det blev jag ju absolut! Därför sitter jag här hemma i Skåne och har berättat allt för dig om vem jag är, var jag jobbar och med vad, samt att jag äter på Iföhus varje dag (om jag inte kör till kristianstad eller sölvesborg).

Jag sitter definitivt INTE på mitt egenbyggda trädäck i Skåne nu!
    Nej, eftersom du inte bor där längre utan snarare en bit längre upp i landet, i en av de större städerna, numera. 

Det är ju därför du flyttat hit till min stad. För att börja om på nytt och i försök att mörka det du gjort. 
  • Anonym (Sanning)
    Anonym (rfjlafkjlasfkjölasfjlafkj) skrev 2024-08-24 04:30:29 följande:

Om du nu är så jävla bra, varför kan du inte tycka till i min tråd då?

För att du inte pekat ut vilken tråd det handlar om.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!