Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Och som ett brev på posten... nu är det hjärtesorg hela kvällen och försöka göra massa annat för att slippa känna av saknaden av dig
Och som ett brev på posten... nu är det hjärtesorg hela kvällen och försöka göra massa annat för att slippa känna av saknaden av dig
Då är vi 2 om hjärtesorg..
Jadu, en lång historia.. hur går man vidare me vetskapen om att man älskar nån men uppenbarligen inte kan leva me denne?
Själv då?
Det finns så mycket saker jag skulle vilja berätta för dig. Men jag kan inte, inte längre. Det är jobbigt nog för mig som det är. Jag kämpar med att hålla en distans. Du monterat så enkelt ned mitt skydd. Idag blev det helt uppenbart för mig (igen) att vi inte bör ha mer kontakt än vad som är nödvändigt. Det går emot hela mitt väsen. Det går emot det som är så fullständigt naturligt. Men vad är mitt alternativ? Allt detta har gjort mig illa nog. Jag måste vidare, framåt, och du kan inte vara en del av det. Det gör mig ont.
Fruktansvärd känsla :(
Vi är båda 2 tillstötta själar med olika/lika problem som helt enkelt gör att det inte funkar..
Varför ska de vara så jävla svårt? Vi älskar ju varandra! Varför ska våran osäkerhet förstöra allt?? Min själ tillhör dig.. varför ska de vara såhär?
Jag är ute o slirar o tänker på dig fast jag kom hit för att glömma bort ...
Kort sagt två idioter som inte fattar bättre..
Hejdå alla dejt vi aldrig kommer gå på, hejdå all sex vi aldrig kommer ha, hejdå första kyssen som vi aldrig kommer att dela med varandra, hejdå all tid som vi aldrig kommer att spendera ihop. Hejdå alla resor jag hade velat åka med dig på, alla kyrkor och slott jag hade velat se med dig. Hejdå alla fina minnen som vi skapade ihop, hejdå alla roliga matcher som inte kommer bli en tradition. Jag saknar nåt som aldrig hände och som aldrig borde blivit, men som likförbannat växte i mig.