Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Homosapio skrev 2019-02-20 07:56:42 följande:
Ja! Jo, i den här situationen måste jag det eftersom det skulle kunna bli moraliskt fel med en exklusiv relation i helheten sas. Svårt att förklara när man måste gå runt i cirklar haha Det kan bli moraliskt fel om andra uppfattar att vi tycker om varandra eller pratar/umgås privat. Avundsjuka och misstänksamhet ... Mitt nästa steg? Jag vet inte, jag vill se hur pass medveten/omedveten hon är om att hennes känslor är besvarade eller kanske göra det uppenbart för henne utan att vara för uppenbar. Har ni bra tips på hur jag kan göra det?Anonym (Poem) skrev 2019-02-19 20:45:05 följande:
Låter komplicerat, vad gör det om vissa vet, är ni upptagna?
Du har ju ett klart övertag eftersom du nu vet vad hon känner för dig, då tycker jag att du har en slags skyldighet att vara mer öppen. Det känns lite taskigt att liksom testa henne nu när du vet på omvägar hur hon känner för dig. Om jag hade varit i hennes sits så hade jag velat att du hade sagt vad du känner...eller helt enkelt det du har fått reda på. Eller att du helt enkelt frågar henne om en dejt?