• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Iam losing the control!!! =(

• Anonym

Fy fan för dig!!!!!!!!!!

Nej, jag dumpar dig här och nu älskling!½!!!!

• Anonym

Just nu mår jag piss så det gör ONT i hela min kropp och själ!!!

• Anonym

Jag vet att jag sa att vi inte bör höras mer.
    Innerst inne så vill jag det, jag vill att du hör av dig nu. Längtar sååå mycket efter att se dig igen. Det visar sig om din längtan är lika stor... 

• Anonym

Hur ska jag bära mig åt att sluta tänka på dig? Ju mer jag tvingar mig själv desto mer tänker jag på dig istället.
    Önskar att du kunde höra av dig, men du är ju inte direkt känd för att ta första steget, därför har det blivit som det har blivit.

• Anonym

Till mina syskon.Ni vände mej ryggen då jag gjorde mitt val av gifta mej med en invandrare.Jag konventerade till Islam långt innan äktenskap.Ni tror allt ont om min man bara för allt ni läser i tidningar att de är terrorister och kvinnomishandlare.Ni har så fel i allt.Ni vill inte lära känna min man och våra barn.Käre bror bara så du vet har dina pojkar träffat mina i all hemlighet,blev dom påverkade???Nej du har samma fina pojkar som mina.När vår mamma låg inför dödsbäddet så var ni där på boendet men ni ville inte ringa upp mej och säga att snart är livet slut för mamma.Ingenting sa ni,tack och lov för min moster som ringde upp mej.Fy för sådana syskon.Ni har bara varit avundis för att jag fick all uppmärksamhet då jag var liten pga min hörselskada.Men jag hade gärnat bytat med er.Det får ta mej fan vara nog mer eran rasist påhopp mot mej och min familj.Min man jobbar och sköter sej.Ni bara nervärderar mej med era blickar.Jag är helt ensam och har ingen konatkt med släkten sen all gick bort.Ni har missat mycket,ni kunde få gratis boende i min mans hemland,slippa hotellkostnader,få hemmalagad mat och turista runt med vår familj där.

Nej ni valde bort allt pga hans nationalitet.Hoppas det plågar er djupt och att mamma hemsöker er med ondhet.

• Anonym

Skönt att jag tänker på dig mindre och mindre hela tiden. Eller visst tänker jag mycket, men den starka känslan försvinner mer och mer. Snart hoppas jag alla tankar är borta helt.

• Anonym

Till mitt hatade Ex...

Jag är gift nu och har fått barn med den mannen jag nu lever med...  MEN jag saknar sexet vi hade. Det är hemskt egentligen, för du var så elak..  Min nuvarande har lite för liten k*k och jag saknar så sexet med en lite mer välutrustad man..  Fy vad jag känner mig hemsk, men det är faktiskt sant...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!