• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (tänk om) skrev 2012-03-25 21:12:44 följande:
    Till de som jag trodde var mina vänner

Jag kanske är naiv, jag är kanske till och med dum men trots det så har jag känslor och undrar vad jag har gjort. Tror ni inte att jag får veta att ni träffas utan mig, tror ni inte att jag ser allt som skrivs på facebook om hur roligt ni har haft ihop? Jag har frågat vad eller om jag har gjort eller sagt något men får till svar att nejdå du har inte gjort något. Varför stängs jag då ute från allt som vi förr gjorde tillsammans? varför säger ni att vi är så tighta när ni stänger ute mig? Säg istället som det är,  så lovar jag att backa och inte vara i vägen, för det är så det känns nu att jag mest är ivägen...

Kram
    Förstår känslan. Den är hemsk. Det värsta är att du säkerligen aldrig kommer få något svar av dom utan dom kommer ignorera dig och dina frågor fram tills du tröttnar och backar frivilligt. 

Gråter 
  • Anonym

Till sambons ex

Varför säger du gång på gång att du inte kan ha dina barn och att du inte har tid?? Anpassa ditt jävla liv efter att kunna det då, jag tänker fan inte ställa om mitt liv för att ta hand om dina barn. Kan inte vi få ta barnen när vi vill?? Varför ska vi alltid ha dom på dina villkor?

Och så har du mage att sucka för att jag både jobbar och pluggar? Menar du då att jag ska skita i mitt liv pga för att du ska få leva ditt.

Din satkärring, jag skiter fullständigt i era barn jävlar, jag har mitt barn att tänka på och mitt liv KOM INTE till mig för att prata om dina barn och ditt tragiska liv.  Och FATTA att han ville inte ens ha barn med dig, du lura till dig två jävla barn, så va inte så förvånad när han inte vill/kan ta barnen jämt. 

• Anonym

Varför får jag känslan av att det bara är tomma ord från din sida? Jag vill absolut träffas, du säger att du vill det, varför ses vi inte då? Varför passar vi inte på istället för att dra ut på det?
    Det är så tröttsamt att behöva jaga dig hela tiden. Nu ska jag lägga min energi på att glömma dig istället, så ska du få se hur kul det är att tjata och jaga någon hela tiden. 

• Anonym
    Anonym (Insatt) skrev 2012-03-30 22:08:18 följande:
    Det vore kul att veta om ni pratar om samma person eller om ni tror att den andre är en annan än den egentligen är eller om ni faktiskt lyckats träffa rätt
      (ja... verkligen.. är som en sån där sketch eller nått.. )
  • Anonym

Haha vore väldigt lustigt, men inte så stor chans kanske. Vem vet.. Anonym (), skicka nu så får vi se :)

• Anonym

Sannolikheten är för stor.. Fortsätter glo på tv.. :) Min förbjudna dam har sambo..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-30 22:19:27 följande:
    Sannolikheten är för stor.. Fortsätter glo på tv.. :) Min förbjudna dam har sambo..

Då blev det ännu mer intressant. Skicka ett sms till mig nu!!
  • Anonym

jag e så less på att ständigt vrida o vända och   ge och ge och ge  .o ge  utan att aldrig få ngt tillbaks...jag orkar inte mer ,,, mitt hjärta förbjuder mig  o stoppar allt för att senare kunna läka såret  ...efter allt jag kan inte få fram känslor mer ,mitt hjärta har stängt alla portar för allt som har med kärlek att göra .......e det tacken för det jag gav..... eller är det det du kallar kärlek , så  e jag inte längre med ...tack för det du gav  goodbuy........   

• Anonym
    Anonym () skrev 2012-03-30 22:40:16 följande:
    Skriver inget mer..
    Hade vart för bra för att vara sant.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-30 21:56:07 följande:
    Varför får jag känslan av att det bara är tomma ord från din sida? Jag vill absolut träffas, du säger att du vill det, varför ses vi inte då? Varför passar vi inte på istället för att dra ut på det?
    Det är så tröttsamt att behöva jaga dig hela tiden. Nu ska jag lägga min energi på att glömma dig istället, så ska du få se hur kul det är att tjata och jaga någon hela tiden. 
    ställ personen mot väggen innan du vänder ryggen ............
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!