• Anonym (SP)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Det är så plågsamt att älska dig på avstånd och kärleken gör mig gallen. Jag har redan gått över alla mina gränser.. När jag har kommit till dig för att berätta om mina känslor i januari, när jag har ringt dig några gånger och bjudit in dig till mig.

Snälla gör ett steg till mig om du är singel och har känslor för mig.
    P.S. Du får samma svar som jag har mejlat till dig den 4 september kl.14:26.

Det går inte att beskriva med ord hur jag saknar dig, my love. Hjärta
  • Anonym (SP)
    Du stal mitt hjärta för några års sedan och det är jobbigt och smärtsamt för mig att vi inte är tillsammans.
    Det finns saker i livet som inte går att förklara.. Varför har mitt hjärta valt dig? Varför älskar fortfarande jag dig och mina känslor växer dag för dag? Varför känner jag att du är min tvillingsjäl när jag ser i dina fina ögon?
    Om du börjar prata med mig vågar jag att öppna upp mig. Hjärta
  • Anonym (SP)
    Jag mår dåligt utan dig. Du är finaste personen i hela värden för mig och du betyder jättemycket för mig. Jag älskar dig från månen och tillbaka Hjärta, den är magiska känslan som ger både lycka och ont.
    Allt jag vill att vi pratar med varandra. Det är tung att hålla våra känslor inuti. Kan du komma till mig kl.18 på söndag?
  • Anonym (SP)

Till min tvillingsjäl:
    Mår du bättre utan mig?
    Kommer vi att undvika varandra eller är det dags att börja prata om våra känslor?
    Det känns att mitt liv är meningslöst utan dig. 
    Puss och kram Hjärta

• Anonym (SP)
    Min uppfostran tillåter inte mig att kontakta dig igen eftersom du har sagt mig att du är gift.
    Varför är det så svårt för mig att acceptera det? Lever jag i fantasy värld om jag tror att du är gift bara på pappret?
    Dina ögon kan inte lura mig.. När vi ses känner jag attraktion, passion och åtrå. När mötes våra blickar känner jag magisk energi.
    Älskling gör ett steg till mig om du har samma känslor som jag. Hjärta Min eviga kärlek till dig ska alltid leva i mitt hjärta.
  • Anonym (SP)

Jag hoppas att det kommer den natten när jag somnar i din famn. Hjärta

• Anonym (SP)
    Förstår du inte hur mycket du betyder för mig? Du är nr.1 för mig, min största kärlek. Hjärta Ingen förutom dig kunde inte väcka så starka känslor i mig, jag känner mig levande bara med dig. 
    Allt vad jag vill att du öppnar ditt hjärta och säger mig att du är singel och vill träffa mig.
    Saknar dig oerhört mycket. Hjärta
    P.S. Jag försökte ringa dig igår men det inte gick eftersom jag befinner mig i ett annat land.
  • Anonym (SP)

Det var jag som ringde dig kl.20:00 igår. Glad
    Ha en fin dag, min älskling! Hjärta

• Anonym (SP)

Jag kan aldrig släppa dig eftersom du är min hälf. Hjärta Jag tänker på dig hela tiden och vill vara nära dig. 
    Saknar dig jättemycket, vi ses imorgon. Hjärta

• Anonym (SP)
    Kanske behöver jag sova mer för att må bättre.. Du kysste mig i mina drömmar igen. Hjärta 
    Älskar o saknar dig, min tvillingsjäl. Hjärta
  • Anonym (SP)

Jag är så nervös när jag ser dig. Hur jag ska bete mig? Låtsas att det inget har hänt?
    Du vet vem jag är, vem som har ringt och skrivit till dig.
    Kanske har du inte samma känslor som jag.. Om du visste hur jag älskar och saknar dig. Hjärta

• Anonym (SP)

Förlåt att jag har känslor för dig. Förlåt att jag inte kan sluta tänka på dig. Förlåt att jag har ringt och skrivit till dig. Nu lämnar jag FL.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!