Inlägg från: Anonym (Blå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blå)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Saknar att inte få träffa dig nu på ett tag. Ska göra allt för att peppa mig själv och våga lite mer när vi ses igen. Bara så att du vet - jag vill ha dig nåt helt galet.

• Anonym (Blå)
    Anonym (SK) skrev 2019-08-14 03:06:59 följande:

Så här känner jag också! Att jag hade vågat mer.. men ibland så är man rädd för att man misstolkat. Det skulle vara så pinsamt om det visade sig vara på ett annat sätt

Ja så är det. Och även om man inte misstolkat, hur får man saker att hända? På riktigt?

Nu har vi setts igen, men jag är mer handfallen än nånsin. Vill bara slå mig själv hårt och skärpa till mig. Måste fixa det här, visa att jag vill.
  • Anonym (Blå)

Tillbaka efter semestrarna... Jag är fortfarande galet tänd på dig, men törs inte visa det så tydligt som jag vill. Det finns ögon och öron överallt ju. Kan vi inte ses utanför jobbet? Hur ska jag få dig att förstå att jag vill det?

Du är snygg i blått förresten. Och i alla andra färger :)

• Anonym (Blå)
    Anonym (Sonic) skrev 2019-08-25 18:59:06 följande:

Men tänkt t.ex. om den personen du skriver om/till läser detta.. Hur ska den personen i fråga veta att det är till just denne du skriver till? Finns måååånga som har på sig blått ;)

Va? Nej, det skulle han givetvis inte veta. Men är det nån som på fullt allvar tror att den andre är här inne och läser? Sorry, inte jag.
  • Anonym (Blå)

Är vi på gång nu eller? Ett år har gått och det känns pirrigare än nånsin. Jag är redo om du är det.

Jag blommar för dig ;)

• Anonym (Blå)

Jag tycker att den här tråden är befriande. Inga rätt eller fel, inga trampade tår, inget moraliserande. Sällsynt här på FL. Skönt att inte riktigt veta vad som är sant, drömt eller inbillat och att få skriva av sig.

Kan vi bara låta det vara så? Låta bli att överanalysera andras fantasier och ifrågasätta varandras verklighet? Tillåtas kommentera i välmening och uppmuntra när det verkar behövas, och om vi vill? Låta bli att ta illa upp om det inte var svar och kommentarer vi ville ha? Jag tycker det är värdefullt.

Peace out ;)

• Anonym (Blå)

Jag vill kyssa dig. Kan inte tänka på nåt annat.

• Anonym (Blå)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-10-20 19:39:58 följande:
    Har det hänt nåt nytt? :)
    Nä, egentligen inte. Lagom för att förälskelsen ska hålla i sig, men tyvärr inte tillräckligt för att våga mer.

Hur är det själv? Har du gett upp eller finns det starka känslor kvar? Förstår att det känns tufft :(
  • Anonym (Blå)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-10-20 20:48:18 följande:
    Jag har haft en period där jag försökt undvika all kontakt, alltså gett upp. Sen hängde jag med andra och med honom och fikade. Det slutade med att jag var ensam med honom på mitt kontor för att prata jobb och jag kände en jättesmärtsam dragning till honom. Jag ville bara att vi skulle ta tag i varandra och kyssas. Men jag undrar om han tänkte samma tankar eller bara tyckte att jag var konstig/obehaglig. Jag försöker tänka på annat, läsa o träna mycket, umgås med vänner, men jag är fortfarande kär. Tyvärr.
    Åh... vad plågsamt. Men har ni pratat eller haft ihop det något, eller är det en ?hemlig? förälskelse?

Verkligen full igenkänning på det där med att bara vilja ta tag i honom och hångla loss. Och insikten att det inte går. Och undringarna, vad tänker han? Jag både vill och inte vill undvika honom och försöka glömma alltihopa.
  • Anonym (Blå)

Jag orkade inte idag. När det var andra med. Jag såg dig och ville sätta mig, men det känns som att alla mina känslor syns utanpå. Hur mycket jag vill ha dig. Det är så svårt att dölja och vissa dagar känns det övermäktigt. Hoppas att du förstår.

• Anonym (Blå)

Nu får vi se. Jag ger det våren också, sen får det vara tillräckligt. Vill du ha mig? Ska vi våga lite mer? Det vore synd om vi gick miste om varandra.

• Anonym (Blå)

Fattar du hur mycket jag saknar att se dig på dagarna? Hoppas att du hungrar lika mycket efter mig så att vi inte kan stå emot varandra längre.

• Anonym (Blå)
    Anonym (A-M) skrev 2020-08-04 05:39:40 följande:

C!

Du har stängt mig ute, du vill inte ha med mig att göra mer. Jag förstår - du är ju faktiskt gift. Dessutom bor vi i olika länder, med var sina barnkullar (även om mina kids är så gott som vuxna) - i verkligheten hade det nog kunnat bli stora svårigheter... Men jag hade varit beredd att ta de svårigheterna för att få vara med dig. 

...men det gör så ont! Jag har blivit beroende av ditt speciella, rika, nyanserade sätt att skriva, din höga intelligens i kombination med dina stora praktiska färdigheter (det är ovanligt), din ungdomlighet (i kombination med den mognad och erfarenhet som dina 55 år för med sig), din underfundiga humor (som inte alla förstår, men jag gör det alltid), din positivitet - ingenting är omöjligt!, din energi.

Vi har samma förmåga att bli våldsamt passionerade över en sak åt gången, och det gör att jag kan förstå ditt starka engagemang i dina projekt - vilket jag tror att inte så många kvinnor skulle göra.

Du har varit nästan konstant i mina tankar nu i start tre år.

Under andra omständigheter hade det kunnat bli vi, det är jag övertygad om. Jag tror aldrig mer att jag kommer att träffa någon som du... Gråter 

Är lite nyfiken. Hur har han stängt dig ute? Tog du kontakt? Och vad har ni haft för slags kontakt innan? Har intresset varit ensidigt från ditt håll eller verkat ömsesidigt?

Jag tvekar inför att ta kontakt med mannen i mina tankar eftersom läget är rätt känsligt. Jag är orolig över hur han ska reagera. Rädd att jag stänger dörrar I stället för att öppna dem. Tacksam för att få dela andras erfarenheter.
  • Anonym (Blå)

Du måste förstå att jag blir förvirrad. Jag vet att du är förbjuden frukt, men om du inte vill, varför ser du på mig så där? 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!