Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
är kelsjuk idag!
dagens låt äppelöga - Anna järvinen
är kelsjuk idag!
dagens låt äppelöga - Anna järvinen
imorgon = öl
och spana på spännande hankatter
grrr..
dagens låt:
girlfriend in a coma - the smiths
Hej hej hej
allt är ett spel, jag vet. men trivs vi med rollerna? jag antar det, annars hade vi agerat annorlunda. kan vi inte våga lite till? se hur det känns.. det kanske känns bra?
ses imorgon då!
Kommer troligtvis få mycket hat, men..
Tinderprofil med texten:
?Alright, jag är bara ute efter att ha samlag, slicka er till orgasm m.m. Svepa höger om ni vill vara en del av detta, annars ignorera?.
Har nämligen svårt att hinna med ett riktigt förhållande och behöver då lite ?kul? för att försvinna helt i karriärsstegen..
#hatersgonnahate #sanningensvider
lördagen och yo la tengo - our way to fall
minsta barnet lär sig cykla.
Hur var det man gjorde nu igen.. jag minns knappt själv. en dag föll allt bara på plats.
jag har iaf analyserat min situation.
dålig relation. längtan ut. avvaktande p g a barn. hittar kärleksobjekt som jag lägger alla mina fantasier om/på som en tröst för att hålla mig över ytan. eftersom arbetssituation ser ut som den gör lär det aldrig bli verklighet av allt. vet att jag måste skilja mig först för att undvika trassel och knutar men jag är inte där ännu. jag får skylla mig själv.. tror inte denna personen nöjt sig med bara sex heller och då är det bäst att bara lägga ner realiserandet av drömmarna..
Jag spelar vanlig - Olle Ljungström
Jag förstår dig. Så är det nog lite för mig med. Kan du hålla dig till bara sex menar du? Utan att bli kär?
Jag tänker att ibland räcker det med lite action för att få det ur vägen och ur huvudet. Men man måste prata om det så båda är med och det inte blir missförstånd. Man måste värna om sin "vänskap" först o främst, så den inte pajar, och sätta respektive familjerna först