• Anonym (SP)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag ringde dig kl.23:34 idag. Du kan också ringa mig då förstår jag att du kommer imorgon.Hjärta

• Anonym (SP)
    Jag älskar dig och du vet redan om det.Hjärta Om du har samma känslor som jag kommer du till mig idag hoppas jag.
    Vi kan stoppa lidande om vi öppnar våra hjärtan.
  • Anonym (SP)
    Du kom inte till mig i fredags men jag hoppas att du kommer i mina drömmar.
    God natt, my love.Hjärta
  • Anonym (SP)
    Jag vet inte vad du gör med mig? Jag känner mig så svag, mina känslor till dig plågar mig. Jag behöver din varme och din kärlek.
    Du kan inte föreställa dig hur jag saknar dig.Hjärta
  • Anonym (SP)

Du är fortfarande i mitt hjärta. Hjärta Jag vill veta vad jag betyder för dig. Vi ses imorgon. 

• Anonym (SP)

Jag hittade min livs kärlek och den personen är du. HjärtaJag har inte upplevt så starka känslor tidigare.
    Jag tror inte att jag kan älska så mycket någon annan som dig. 

• Anonym (SP)
    Jag kan inte välja bort dig ur mitt liv eftersom jag förstår att du är min stora kärleken. 
    Det är inte svårt för mig att prata med andra människor men när jag ser dig blir jag plötsligt nervös och tyst. Varje gång när jag hör din röst i närheten tappar jag andan och får goshud. Jag vet inte vad du gör med mig.. Jag har inte haft sådan reaktion till någon tidigare. 
    Jag hoppas att du gör ett steg till mig och berättar vad du har på ditt hjärta då svarar jag tillbaka.
    Om vi berättar ärligt varandra om våra känslor betyder det inte att vi ska gå direkt in i förhållande. Först behöver vi träffas och lära känna varandra.
    Jag vill bara vara nära dig, saknar dig jättemycket. Hjärta
  • Anonym (SP)

Allt vad jag vill nu att träffa, pussa och krama dig. Det är så plågsamt att inte se dig några veckor.
    Trevlig kväll, my love .Hjärta

• Anonym (SP)

Jag mår dåligt eftersom min kärlek till dig plågar mig. Är du redo att göra ett steg till mig för att vi kan prata om våra känslor?
    Jag vet inte vad du gör mig mig, jag känner mig som galen förälskad tonåring.. Du är i mitt hjärta och jag tänker på dig 24/7. 
    Jag hoppas att du kommer i mina drömmar. God natt, my love. Hjärta

• Anonym (SP)

Jag vill ha dig i mitt liv men jag är osäkert att du har samma känslor till mig som jag har till dig. Du har avvisat mig flera gånger.
    Du är viktigaste personen för mig nu och jag bryr mig om dig. Jag tror att du mår dåligt som jag eftersom vi håller våra känslor inom sig. Om vi lägger kortet på bordet blir det lättare för oss båda. Jag tror på kärleken. Hjärta Vi behöver varandra, tillsammans är vi starkare.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!