Inlägg från: Anonym (Miss U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Miss U)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Andiie87 skrev 2018-10-15 17:04:38 följande:

Din livsstora kärlek, och ni har inte träffats IRL.

Ja, helt idiotiskt eftersom vi bara har messat och pratat i telefon. Knepigt hur känslor kan bli så starka utan att man settts.
  • Anonym (Miss U)
    Andiie87 skrev 2018-10-15 20:30:17 följande:

Nej men hallå, så illa är det ju inte. Finns ju mycket värre moraliska snesteg här i världen, som dessutom hade kunnat förlåtits.

Ni har ju inte gjort någonting fysiskt. Det felaktiga var väl bara undanhållandet. Å det är lätt att göra fel, för du är människa. Människor felar konstant. Förmodligen hade många gjort det du gjorde.

Men tack för de orden <3 Trodde inte att någon kunde förstå det. Den andre blev kär i mig först och jag borde stoppat det då... Sen gick tiden och vi hördes sporadiskt, hen har haft två förhållanden och jag hade hoppats att vi kunnat vara vänner för då hade jag kunnat berätta. Men vi föll för varandra och när jag precis skilt mig hörde hen av sig igen och då borde jag inte svarat tror jag, för då var det som att jag tillät mig bli att bli kär på riktigt. Jag trodde att det bara var en liten fling från min sida och att hen hade tröttnat på mig.
  • Anonym (Miss U)

[quote=79140870][quote-nick]Andiie87 skrev 2018-10-15 21:58:31 följande:[/quote-nick]Så vad är egentligen problemet, om det är besvarat dvs![/

Jag tror att hen inte skulle vilja träffa mig om jag berättade sanningen. Att hen skulle tycka att min lögn är för stor och inte gå att förlåta. Att inleda ett förhållande med det med i bagaget tror inte jag funkar.

• Anonym (Miss U)
    Andiie87 skrev 2018-10-16 20:37:12 följande:

Nej men skärp dig nu. Om den här personen kan vara någon som du kan dela ditt liv med bör du inte missa chansen. Punkt slut!

Hen skulle bli oerhört kränkt om hen fick reda på vad jag gjort, skulle krossa hens hjärta och skulle inte gå att reparera. Dessutom om hen skulle berätta detta så skulle alla i min omgivning döma mig och idiotförklara mig.
  • Anonym (Miss U)

Saknar dig något så fruktansvärt. Trodde det skulle gå över med tiden men det är svårt att glömma dig. Undrar hur du har det, tänker du på mig ibland? Eller har du raderat mig för alltid?

• Anonym (Miss U)

2019 är några dagar bort... Jag kommer inte kontakta dig igen.

När 2018 är slut är allt slut.

Jag älskar dig fortfarande och jag vet att du har älskat mig också.

Önskar att vår första kontakt skett nu istället för i mars 2014, då hade allt varit annorlunda.

I know I'd hurt you, deserted you

And now I see it clear

I pulled you closer, tighter

'Cause I knew you'd disappear

I just can't compromise, apologize

There's nothing you can say

• Anonym (Miss U)

Lade brevet på lådan ikväll. Jag hoppas du får det. Du kommer inte svara, vi bara försöker glömma varandra nu. Du har snart hittat någon, jag kommer aldrig träffa någon ny. Du var den jag ville ha.

• Anonym (Miss U)

Tack för svaret <3

Att du kommenterar mina inlägg tyder väl någonstans på att du i alla fall inte avskyr mig. Kanske du har lika svårt att sluta tänka på mig som jag på dig.

• Anonym (Miss U)

Nej, handlar inte om det. Jag saknar dig och även om avslutet blev riktigt dåligt så är det ok att finnas kvar i någons hjärta ett tag.

• Anonym (Miss U)

Vet inte hur jag ska komma över dig eller glömma dig. Jag kommer skicka en present när du fyller år, hata mig inte då är du snäll.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!