• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till P

Tänker på dig fast det snart har gått ett år sen! Men nu tror jag att min pojkvän gör samma sak så snart är man väl i en liknade skit. Men jag vill så gärna messa dig och berätta allt men det går ju inte..

• Anonym

STOPP!!!

Nu får det vara nog! Vad fan tror du egentligen jag håller på med här hela tiden. Är du döv eller blind eller båda och? Läser du ibland vad jag skriver? Jag satsar på oss sedan första dagen vi träffats. Och vad får jag? Inget svar på sms, inget telefonsamtal, inget mejl och inte heller du vill träffa mig. När ska vi bygga upp delaktighet. När ska vi bygga upp samhörighet. Var femte vecka för en halvtimme? Gå och snacka 100%. Det är väl snarare du som inte  FATTAR någonting!!!

• Anonym

Du var så verklig i drömmen inatt farmor. Det känns som du försöker säga något till mig. Jag drömmer alltid samma dröm. Att du kommer tillbaka. Alla är så uppspelta och väntar på dig. Och så till slut kommer du. I drömmen kramade du mig länge. Farfar var så glad, han skrattade medan han hällde upp kaffet. Du kände igen mig, trots att jag bara var 14 år när du dog. 14 år, tänk så liten jag var då. Alldeles för ung för att förlora min älskade farmor.

Jag hoppas du visste hur mycket du betydde för mig. Och fortfarande betyder. Du är fortfarande med mig i mitt liv. Men bara på ett annat sätt. Jag kan känna att du är närvarande. 

Jag gillar tanken att jag kommer lite närmare dig när jag flyger. Jag reser ju ganska mycket nuförtiden och ibland sitter jag där vid det lilla fönstret och försöker föreställa mig att jag ser dig komma gåendes där bland molnen. 

Det är 10 år sedan du dog och fortfarande känns tanken på att jag aldrig mer ska få träffa dig så förfärligt overklig.

Söta lilla fina farmor, jag kommer aldrig glömma dig!
    Tack för att allt!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-14 22:28:03 följande:
    STOPP!!!

Nu får det vara nog! Vad fan tror du egentligen jag håller på med här hela tiden. Är du döv eller blind eller båda och? Läser du ibland vad jag skriver? Jag satsar på oss sedan första dagen vi träffats. Och vad får jag? Inget svar på sms, inget telefonsamtal, inget mejl och inte heller du vill träffa mig. När ska vi bygga upp delaktighet. När ska vi bygga upp samhörighet. Var femte vecka för en halvtimme? Gå och snacka 100%. Det är väl snarare du som inte  FATTAR någonting!!!
    Låter som min kille......... =(
  • Anonym

Jo, det ska bli jätte kul att träffas på fredag! Men det är ju du som är upptagen och LEKA fin hela tiden. Kan du inte träffa dina gamla vänner istället?!

• Anonym

Till sambon
    Ditt barn är det mest bortskämda odrägliga barn man kan ha. Han är ett ego som du satt på pedistal.
    Hoppas han flyttar till sin mamma för alltid..

• Anonym

känner en tjej som är de mest bortskämda människan man kan va, visst jag har varit avunsjuk på dig och dit tliv,
    du fick alla killarna när vi va unga, du fick drömhuset du fick dröm killen, du har allt du är bortskämd utan din kille hade du inte bott i ditt fina hus och utan dina föräldrar hade du inte haft silver sked i mun, jag blir arg på dig för du inte kan förlåta mig men ja ghar förlåtit dig så många gånger du har stött bort mig ur dit tliv men jag fick inte ens chansen att bli förlåten en gång, det svider det gör ont att vissa får det bättre än andra och även om man inte kan göra sitt liv bättre än det man har nu för tyvärr är det så att vissa får det mer lyckligt lottat , förlåt för att jag inte varit perfekt i dina ögon förlåt för att du hatar mig.  

• Anonym

Till min kille

lär dig stava för i helvete och väx upp!!!

• Anonym

Till svärmor!

Du är världens gnällkärring. Du har en fantastisk man som gör allt för dig. En son som alltid ställer upp. Men ändå är du bara otacksam och elak. du har ingenting med mig och min familj att göra. Dra åt fanders!

• Anonym

Till min kollega

Du är anledningen till varför jag aldrig jobbat med kvinnor tidigare
    Du är en bitter klimakteriekärring, som ljuger för att komma i centrum

Det funkar inte med mig, bitch
    Idag är det slut på lekstugan, eat shit and die

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!