Inlägg från: Anonym (Okänd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Okänd)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag tror att du är intresserad av mig, och det är besvarat. Men du måste vara den som tar initiativet, så jag hoppas att du gör det :) Till dess kan du väl ge mig en starkare ledtråd? Just nu undrar jag mest om det bara är mitt önsketänkande som spelar mig ett spratt.... Något som inte kan missförstås men måste inte sägas rakt ut, så jag vet att jag inte inbillat mig allting. Ett steg vidare. Det kan jag överleva på ett tag till, tills vi kan närma oss varandra på riktigt :)

• Anonym (Okänd)
    Anonym (Han som tänker på dig) skrev 2023-05-14 23:35:35 följande:
    Varför måste han/hon vara den som tar initiativet och uttrycker det tydligare? Hen kanske önskar att du gjorde dina känslor kända...
    Därför att det skulle vara opassande om jag gjorde det. Vi känner varandra på ett sådant sätt att jag inte "borde" göra det, om du förstår, så det blir svårt. Tänk i termer av t ex en f.d. brukare och en f.d. assistent eller liknande. Så inget direkt hinder men ändå opassande. Jag vill inte ge så många detaljer men det är så det måste vara. Om han skulle ta initiativet vore det däremot ok.
    Anonym (Funderar) skrev 2023-05-15 19:28:00 följande:
    Hej Ts! 
    Nu är jag ganska säker på att det ej är mig du letar efter. Men jag skrev ett inlägg här för ett tag sedan "Till P" 
    När jag läste ditt inlägg så tänkte jag kan du inte själv ge en ledtråd om när ni till exempel sågs senast? Personens imitialer? Vad hade den personen på sig? Vad hade du på dig? En sådan ledtråd är kanske inte särskilt läskigt att fråga för dig? Det är ett litet initiativ. 
    Mitt andra förslag är: vågar du be personen om en kopp kaffe kanske? Eller är du eller personen upptagen? Jag undrar vad det är som får dig att inte vilja ta initiativet? Den andra kamske känner samma . Eller som i mitt fall, jag har försökt be om kaffe och göra personen uppmärksam på mitt intresse, men inget hjälper. Jag känner mig dum.. Så jag ger upp och gör det genom att UTGÅ från att personen inte är intresserad av mig. Sanämtidigt som något gnager i mig om det KAN finnas ett intresse. Att jag tycker mig se det. Men likt dig så kan det också vara mitt önsketänkande som spelar mig ett spratt. Men jag tänker inte fråga eller ta initiativ mer. Men i ditt fall: Vad hindrar dig från att själv ta initiativ? 
    Hoppas att du och personen du tycker om ska komma varandra närmare :) lycka till! 
    Jag (straight kvinna) är inte ts och jag är inte P :) Vi sågs i fredags (på mitt initiativ) och han hade en mörk t-shirt under en ljusgrå hoodie, jag hade klänning. Jag tror inte han hänger på FL, men det vet man förstås inte. Jag är singel, såvitt jag vet är han det också. På grund av hur vi känner varandra så "kan" jag inte ta initiativet som jag skrev här ovanför. Men tack iaf :) Jag hoppas att den du är intresserad av inser att den där koppen kaffe kan bli något annat ;) Det kan vara så att vi har att göra med två blyga personer som inte riktigt vågar ta det där steget, inte än.
  • Anonym (Okänd)

Jag är så trött på dig. Jag önskar att jag kunde sluta bry mig öht om vad du gör men det stör mig att du ljuger och håller på med saker bakom min rygg, du behöver inte ljuga!! Vi är inte ett par längre!! Men jag känner mig usel, som att jag inte är värd sanningen. Det gör ondare än något annat. Och jag vill att du håller dig till våra överenskommelser, det är EN enda sak jag har bett dig om som du nu verkar strunta i fullständigt, men du förväntar dig ändå att jag ska följa dina önskemål. Skulle jag önska fritt så skulle jag så klart helst se att du kunde bete dig som en vuxen person men det kommer nog aldrig hända. Jag tror du kommer att leva ditt tonårsliv tills du dör. Jag tror också att du kommer att förstöra ditt liv på ett eller annat sätt, men det är isf inte mitt problem. Bara en stor sorg för vårt barn, som redan nu sitter i kläm.

• Anonym (Okänd)

Jag väntar fortfarande på att råka träffa dig igen, eller att du kanske har sett mitt meddelande. Hör av dig, min kropp längtar efter dig varje vecka...

• Anonym (Okänd)

Jag har inte kunnat sova i natt och inte fokuserat ordentligt på hela dagen, tänker på dig och vill bara ha dig, nu! Föreställde mig hur det skulle vara att råka möta dig ute, blickarna möts, du kan se åtrån i mina ögon... Jag vill ha dig så fruktansvärt mycket. Jag hoppas vi ses snart som planerat, jag vill att du kysser mig passionerat, får mig att vilja ha dig ännu mer. Jag känner hur min sexualitet väcks till liv och jag hoppas att det här kan bli något varaktigt, ett tag åtminstone. Inte bara en eller ett fåtal gånger, jag vill ha dig i flera månader minst. Du är den första jag har velat ha på väldigt länge och jag vill njuta av alla de känslorna ohämmat.

• Anonym (Okänd)
    Billie38 skrev 2023-10-29 12:49:48 följande:
    Om det finns en chans att personen känner samma för dig så borde du skicka det.
    Det gör han, tack och lov :) En ny bekantskap, vi har träffats en gång och inte haft sex än men tanken är att det ska bli en fortsättning framöver. Jag är rädd att jag skulle skrämma bort honom om han insåg hur mycket jag vill ha honom så jag får ta det varsamt :)
  • Anonym (Okänd)
    Anonym (Over again) skrev 2023-10-29 13:51:07 följande:
    Det där skulle jag önska nu, att ha någon som tycker och tänker så om mig och som jag själv känner så för. Solig
    Ja det är underbart just nu :) Jag behöver bara få honom ordentligt på kroken så kommer han att vara min ett bra tag framöver ;) Han skrev för någon timme sedan igen, han vet nog hur han ska locka mig...
  • Anonym (Okänd)

Det var underbart att ses.... :) Jag hoppas att du snart vågar slappna av och lita på att jag kommer att vara där på det sätt som du behöver... Som vi båda behöver. Jag vill inte skrämma bort dig, jag vill bara ha dig.

• Anonym (Okänd)

Hoppas du skickar en bild ikväll.... :)

• Anonym (Okänd)

Jag lovar att inte äta upp dig :) Om du vågar lita på mig kommer vi att få det underbart tillsammans.....

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!