Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Enigma) skrev 2023-06-25 21:09:22 följande:

Var de den här vägen du ville gå ? Alla har sin egen version o uppfattning...   

Berätta mer? Saker brukar lösa sig i slutändan..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    1omtänksam skrev 2023-06-28 08:31:57 följande:

Tänker aldrig mer släppa in någon från nätet i mitt liv mer. 

Aldrig mer sitta och låta andra få känna sig sedda och känna sig bättre och gladare på grund av mitt lyssnande, uppbackning och bekräftelse, medan jag själv alltid blir utnyttjad på olika sätt eller inte duger som vän IRL. 
    Nu har jag lärt mig att människor är egon och att hela internet verka handla om osund bekräftelse och slit och släng tydligen. 
    Jag kommer aldrig mer att öppna mig för någon annan jag inte känner eller har träffat IRL. 
    Aldrig mer skriva nåt privat meddelande till någon för mig okänd här på Familjeliv. Aldrig. 
    Synd att människor inte har vett att vara mer rädda om varandra. 
    Men bakom en skärm verkar folk kunna kläcka ur sig vadsomhelst för att sen inte mena ett skit av vad dom sagt. Mår illa av världen och av människor idag. Jag som brukade älska människor och relationer. 
    Hejdå internet. Eller iallafall att skriva till någon. Har lärt mig en läxa jag sent ska glömma av att ha gjort det.  
    och aldrig mer som sagt att jag varken öppnar mig eller bekräftar någon mer. Jag är inget slit och släng att utnyttja som en vill. 
    Bra där! Heja dig ❤️
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (SKEN) skrev 2023-07-05 21:19:20 följande:
    Vad hände egentligen, om man får fråga?
    Lämnade hon dig för en annan?

För mig är det obesvarad kärlek. Har svårt att bli kär men trillade dit ordentligt. Hen var en så fin och speciell människa. Men nu fokuserar jag på att komma över så det blir lättare. Träffa nya helt enkelt, du kanske kan testa detsamma? 
    Alltså de här med att träffa nya direkt efter nåt tagit slut e ju bara för att lura sig själv.. du undviker helt enkelt att bearbeta sorgen osv.. men sen kommer de 10 ggr värre efteråt.. varför inbillar ni er hela tiden att de hjälper att knulla nån annan? De e ju inte konstigt att de föds fler o fler psykopater när folk inte ens vågar möta sina jävla känslor! Knullas de inte så super folk.. vafan e detta? Seriöst..

Lär dig ist att tycka om dig själv i din ensamhet, acceptera sorgen, ilskorna, o allt annat som ni kanske inte vill känna..
  • Anonym (HeartOfFreya)

Det finns faktiskt en anledning till att man drar sig till ett visst folk, titta på er barndom så förstår ni nog.. o de spelar ingen roll om "allt var lyckligt" för människan förtränger saker för överlevnad. Man skapar ett beteende för att klara sig där o då.. 90 procent av sveriges befolkning bör nog fan gå i terapi! 

• Anonym (HeartOfFreya)

O ja e en av dom som faktiskt sökt terapi hjälp. För om saker hela tiden blir fel, man fäster sig kanske vid fel personer.. o tittar man på mönstret på sortens män/kvinnor man söker sig till så e de inte så jävla komplicerat

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (SKEN) skrev 2023-07-06 19:11:04 följande:
    Att träffa någon annan innebär väl inte att knulla och supa. Det handlar om att hitta någon att dela sitt liv med. Håller med om att man måste acceptera sorgen men någon gång måste man gå vidare :)
    Annars är risken att man ju olycklig för evigt
    Självklart. Men va ja menar e att alltför många hoppar in i nåt nytt pga rädslan att vara ensam.. har man känslor kvar för sitt ex, ska man inte dejta nån..man lurar sig själv o den stackaren som kanske e genuint intresserad..
  • Anonym (HeartOfFreya)

De sundaste nån kan göra e faktiskt att vara ensam minst 1 år innan man dejtar, för då får man reda på såå mycket om sig själv..

• Anonym (HeartOfFreya)

Ja har varit själv 1,5 år nu.. o visst fan var de jobbigt i början.. men nu vet ja va ja ska undvika o va ja behöver för att må bra

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (***) skrev 2023-08-05 11:37:24 följande:

Jag hatar dig!
    Hur i f*n kan du bete dig så sjukt vidrigt hela tiden?
    Hur f*n kan en sjuk psykopat som du komma undan med precis allt?
    Jag hatar dig, jag hatar dig, JAG HATAR DIG!!!!!!!!
    Karma, var är du?

För att dom har talets gåva o manipulerar precis allt i deras väg..😔 beklagar verkligen..vet precis hur de känns
  • Anonym (HeartOfFreya)

Ja trodde aldrig att mitt liv skulle sluta såhär..att behöva leva skyddat.. ja trodde aldrig att du var så fruktansvärt känslokall o elak, du dolde de väl! Men varje dag ekar frågan i mitt huvud...varför? Varför svek du mig så? Varför utsatte du mig för samma skit du visste ja vart me om? Lr ja.. du gjorde de mycket värre.. de räckte inte me att bryta ner mig under 3,5 år.. du skulle verkligen se till att ja fick lida..

Ja vet inte ens om ja nånsin kommer återhämta mig från allt de här.. hur fan e de ens möjligt när du fick mig så hopplöst förälskad samtidigt som du skadade mig så?

Hur kan man utsätta andra för nåt sånt? Ja hoppas alla ser dig för va du e nu! O vet du vad? Ja e glad att du inte vet vart ja finns o du inte längre kan åka förbi mig! 

Nu kan ja börja om på nytt...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!