Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Var de den här vägen du ville gå ? Alla har sin egen version o uppfattning...
Var de den här vägen du ville gå ? Alla har sin egen version o uppfattning...
Tänker aldrig mer släppa in någon från nätet i mitt liv mer.
Det finns faktiskt en anledning till att man drar sig till ett visst folk, titta på er barndom så förstår ni nog.. o de spelar ingen roll om "allt var lyckligt" för människan förtränger saker för överlevnad. Man skapar ett beteende för att klara sig där o då.. 90 procent av sveriges befolkning bör nog fan gå i terapi!
O ja e en av dom som faktiskt sökt terapi hjälp. För om saker hela tiden blir fel, man fäster sig kanske vid fel personer.. o tittar man på mönstret på sortens män/kvinnor man söker sig till så e de inte så jävla komplicerat
De sundaste nån kan göra e faktiskt att vara ensam minst 1 år innan man dejtar, för då får man reda på såå mycket om sig själv..
Ja har varit själv 1,5 år nu.. o visst fan var de jobbigt i början.. men nu vet ja va ja ska undvika o va ja behöver för att må bra
Jag hatar dig!
Hur i f*n kan du bete dig så sjukt vidrigt hela tiden?
Hur f*n kan en sjuk psykopat som du komma undan med precis allt?
Jag hatar dig, jag hatar dig, JAG HATAR DIG!!!!!!!!
Karma, var är du?
Ja trodde aldrig att mitt liv skulle sluta såhär..att behöva leva skyddat.. ja trodde aldrig att du var så fruktansvärt känslokall o elak, du dolde de väl! Men varje dag ekar frågan i mitt huvud...varför? Varför svek du mig så? Varför utsatte du mig för samma skit du visste ja vart me om? Lr ja.. du gjorde de mycket värre.. de räckte inte me att bryta ner mig under 3,5 år.. du skulle verkligen se till att ja fick lida..
Ja vet inte ens om ja nånsin kommer återhämta mig från allt de här.. hur fan e de ens möjligt när du fick mig så hopplöst förälskad samtidigt som du skadade mig så?
Hur kan man utsätta andra för nåt sånt? Ja hoppas alla ser dig för va du e nu! O vet du vad? Ja e glad att du inte vet vart ja finns o du inte längre kan åka förbi mig!
Nu kan ja börja om på nytt...