• Anonym (SP)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag är lite naiv men inte dum. Jag gillar inte när någon försöker manipulera mig. Vi vet nästan ingenting om varandra. Hur kan du skriva sådana ord om mig om du inte känner mig? 
    Jag bedömmer inte människor. Jag accepterar människor som de är men släpper bara in människor med goda hjärtor i mitt liv.
    Du måste förstå att jag inte är din fiende. Jag är bara vanlig människa med mina fel och brister som har känslor för dig. 
    Jag kräver ingenting från dig.
  • Anonym (SP)
    Om jag besegrar min rädsla kommer jag till dig för samtal kl.18 nästa vecka.
    Trevlig helg, my love! Hjärta
  • Anonym (SP)
    Jag är rädd att du avvisar mig igen när jag kommer till dig. Kan du ge mig något tecken att allt kommer att blir bra?
  • Anonym (SP)

Jag har allt i livet förutom dig, min kärlek. Hjärta 
    Jag vill vara nära dig och lära känna dig på djupet. Kan vi träffas utanför jobbet? Det blir lättare för mig att prata med dig tror jag.

• Anonym (SP)
    Det är du den personen som jag letade efter hela mitt liv. Hjärta Jag vill leva med dig resten av livet. Det låter kanske konstigt eftersom vi inte vet så mycket om varandra men jag känner så. Tror du på äkta kärlek?
    Jag tror att jag kommer till dig imorgon. Mina känslor äter upp mig innuti och jag mår dåligt av det.
    Det är så svårt att prata om känslor med dig men jag inte ser en annan väg.
    I miss you and I wanna see you. Hjärta
  • Anonym (SP)
    Fan! Varför är livet så svårt och orättvist och jag kan inte vara tillsammans med dig? Hoppas att det kommer den dagen när jag vaknar på morgonen ska du ligga bredvid mig.Hjärta
  • Anonym (SP)

Kanske är jag naiv men jag tror på äkta kärleken. Du är i mitt hjärta och jag ser inte någon annan människa brevid mig förutom dig. Hjärta

• Anonym (SP)

Varför fick jag sådant uppfostran att det är fel om en kvinna tar första steget till man?
    Saknar dig jättemycket. Hjärta

• Anonym (SP)
    Jag vill inte vara anonym under lång period här på FL utan jag vill vara lycklig med dig på riktigt. Du vet redan vem jag är, din tvillingsjäl. Hjärta Ska vi följa våra hjärtor?
  • Anonym (SP)

Kom till mig kl.13 imorgon,  vi kan ta en fika hos mig eller promenad i mitt område.Hjärta 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!