Inlägg från: Anonym (Smaka lite..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smaka lite..)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

bastardized skrev 2019-05-17 21:49:04 följande:

Dra åt helvete!

....... Så härligt väder vi har i dag!
  • Anonym (Smaka lite..)
    bastardized skrev 2019-05-17 21:56:25 följande:

Nej om sanningen skal fram är det skit.  ;)

Det är HELG!
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Asdfghj) skrev 2019-05-17 23:37:27 följande:

För att vi är gifta på varsitt håll...

Älskar du din partner?

Om du älskar denna person så otroligt mycket, varför väljer du inte att avsluta ditt äktenskap för denna person som du älskar så otroligt mycket?
  • Anonym (Smaka lite..)
    bastardized skrev 2019-05-17 23:52:57 följande:

Kan tillägga att det handlar om rena och skära dödshot om jag/vi inte levererar vad som utlovats, allt detta förtäckt i vackra meningar och ord som så ofta när man förhandlar med vissa delar av vårt klot. Så gulligt så.

Lät inte som något vidare trevligt arbete.

Jag brukar tänka så här.. det finns alltid en mening med personer som man har att göra med. Det finns alltid något att lära sig av dom....

Tänker att det är viktigt att inte låta andra ta energi från en.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-18 08:43:49 följande:

Är det över nu? Vi som närmat oss varandra med kroppsspråk och blickar, försökt oss på mer kontakt, varit lite blyga och fumliga. Vad hände? Vi undviker nästan varandra. Tittar bara på håll. Jag vill mer, men jag orkar inte riktigt med känslorna och allt de gör med mig. Är det samma sak för dig, att du vill men inte törs? Eller har du bestämt dig för att sätta punkt eftersom vi är upptagna på varsitt håll? Att du vill men inte kan? Eller vill du inget alls? Det gör ont i mig att inte veta. Du har varit min ljuspunkt och jag vill vara din. Allt känns grått.

Jag vill men är lika osäker på dig som du är på mig. Är du beredd att ta nästa steg? Möt mig så möter jag dig. Jag vill....
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-18 13:20:46 följande:

Men hur ska jag möta dig? Vad ska jag göra? Det är evigheter sen vi ens pratade. Jag vet inte om du vill avsluta flirten eller om du backar för att du tror att jag vill det. Hjälp!!

Evigheters lät länge sedan.. Jag pratade med min förälskelse i veckan haha.. Kan inte direkt påstå att det var evigheter sedan.

Men spontant så tänker jag att du bör söka upp personen.. Försöka närma dig :)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-18 21:32:28 följande:

Hmm, okej då, jag överdrev :)

Några veckor då... förutom några enstaka hej och god morgon. Det måste ju bli MER och inte MINDRE om det ska leda nån vart. Och jag tänker att h*n kanske inte vill.

Vad är det för slags tecken du hoppas på från den du längtar efter?

Haha .. okej då förstår jag.

Jag instämmer.. här går det också väldigt upp och ner. Ena stunden så är det lite mer och andra mindre. Men något jag märkt är att om jag försöker närma mig på olika sätt.. så hakar personen på och närmar sig tillbaka på olika sätt. Det är som givande och tagande.. men jag känner att det borde bli mer än denna "platoniska kärleken "... Jag vill mer.

Jag skulle väl helst önska mer öppet, naket och ärligt. Är personen enbart intresserad av att flirta, vill han något mer än att bara flirta?

Jag hade väl önskat mig lite mer närmande. Inte närmanden på avstånd... mer nära och kanske lite mer annat prat än bara jobb.
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-19 01:21:27 följande:

Ja, så känns det. Instämmer i precis allt.

Måste försöka att närma mig igen. Så att h*n förstår att jag vill. Får jag inget gensvar måste jag väl inse att h*n inte vill ta det längre. Men en chans till måste jag ge oss. Just nu kan det lika gärna vara jag som skickat fel signaler, av ren utmattning och osäkerhet.

Du har inte gett upp heller, hoppas jag?

Ja mer tydlighet skadar nog inte .. ;)

Hoppas att hen svarar på ditt närmande ..

så kan det vara , jag försökte ta lite avstånd eftersom det är smärtsamt att känna så här och inte kunna vara med denna person så som jag önskar.

Jag har inte helt gett upp men skulle personen nämna sin respektive igen eller inte närma sig så ger jag faktiskt upp .. för då är det ganska tydligt att personen inte vill..
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-19 09:48:38 följande:

Klart jag vill vinna. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Gillar däremot inte leken. Och så länge jag inte vet om h*n vill göra något mer av det här törs jag inte vara så tydlig som jag borde. Jag hör ju själv hur hopplöst det låter.

Hur tydlig kan du vara?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Blå) skrev 2019-05-19 23:20:30 följande:

Jag vet inte! Jag ser jobbiga konsekvenser i allt. Det är som ett minfält.

Vad för konsekvenser?

Tänker att man måste ju satsa om det verkligen är någon som man gillar..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!