Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Dra åt helvete!
Dra åt helvete!
Nej om sanningen skal fram är det skit. ;)
För att vi är gifta på varsitt håll...
Kan tillägga att det handlar om rena och skära dödshot om jag/vi inte levererar vad som utlovats, allt detta förtäckt i vackra meningar och ord som så ofta när man förhandlar med vissa delar av vårt klot. Så gulligt så.
Är det över nu? Vi som närmat oss varandra med kroppsspråk och blickar, försökt oss på mer kontakt, varit lite blyga och fumliga. Vad hände? Vi undviker nästan varandra. Tittar bara på håll. Jag vill mer, men jag orkar inte riktigt med känslorna och allt de gör med mig. Är det samma sak för dig, att du vill men inte törs? Eller har du bestämt dig för att sätta punkt eftersom vi är upptagna på varsitt håll? Att du vill men inte kan? Eller vill du inget alls? Det gör ont i mig att inte veta. Du har varit min ljuspunkt och jag vill vara din. Allt känns grått.
Men hur ska jag möta dig? Vad ska jag göra? Det är evigheter sen vi ens pratade. Jag vet inte om du vill avsluta flirten eller om du backar för att du tror att jag vill det. Hjälp!!
Hmm, okej då, jag överdrev :)
Några veckor då... förutom några enstaka hej och god morgon. Det måste ju bli MER och inte MINDRE om det ska leda nån vart. Och jag tänker att h*n kanske inte vill.
Vad är det för slags tecken du hoppas på från den du längtar efter?
Ja, så känns det. Instämmer i precis allt.
Måste försöka att närma mig igen. Så att h*n förstår att jag vill. Får jag inget gensvar måste jag väl inse att h*n inte vill ta det längre. Men en chans till måste jag ge oss. Just nu kan det lika gärna vara jag som skickat fel signaler, av ren utmattning och osäkerhet.
Du har inte gett upp heller, hoppas jag?
Klart jag vill vinna. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Gillar däremot inte leken. Och så länge jag inte vet om h*n vill göra något mer av det här törs jag inte vara så tydlig som jag borde. Jag hör ju själv hur hopplöst det låter.
Jag vet inte! Jag ser jobbiga konsekvenser i allt. Det är som ett minfält.