Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Ja, så kan det nog vara. Jag är så gott som singel, hon är gift.
Ja, så kan det nog vara. Jag är så gott som singel, hon är gift.
Jag är rädd för vad som kommer att hända om du tar det tillbaka. Jag är rädd för vad som kommer hända om du aldrig gör det. Och jag trivs inte i passagerarsätet. Hellre kliver jag ur bilen.
Vad ska jag göra med allt jag känner för dig? Att glömma dig kommer att vara en stor sorg. När jag väl lyckas med det.
Nja. Nu har jag bestämt. Jag ska flytta ut, vi ska separera. Trist att det blev så.
Blir lite nyfiken bara..hur är en vuxen person lekfull? Jag vet ju hurdan jag är men bara undrar vad andra gör för att vara det ;)
Nejdå...jag är bara lurig och nyfiken ;) Visst är jag lekfull men på helt andra sätt än så.
Hej. Vad vill du att vi ska göra åt det vi egentligen egentligen känner. Jag vet varken ut eller in, har du nån plan?
Men även om det är tungt när det inte funkar så lär ju det här öppna upp för mannen du tänker på...hur blir det ned det? :)
Ursäkta men vad är det med detta att det alltid skall komma från någon annan än en själv?! Om du nu är singel eller på väg att bli så får du väl för sjutton se till att woman up och handla? Annars kanske du inte är så angelägen ändå..vill inte skriva att ingen gillar en fegis men nu gör jag ju det ändå :)
Varför är det viktigt för dig att handlingen sker från hans håll, varför inte från dig precis lika gärna?