Inlägg från: Anonym (Krasch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Krasch)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Tror du att hela världen kretsar runt dig på riktigt? Hoppas att du torkar ut totalt idiot.

• Anonym (Krasch)

Uppvaknandet

Du är falsk och har aldrig haft intentionen att gå ifrån henne. Du ljög om allt. Jag vill inte ha dig längre. Jag mår illa över att jag lät dig komma in i mitt hjärta. Hon kommer lämna dig för någon annan förr eller senare. Större egoist finns inte.

• Anonym (Krasch)
    Anonym (******) skrev 2017-03-04 21:35:37 följande:

Till min sambo;

Förlåt! Jag träffar en annan vid sidan om. Efter 17 år ihop så sviker jag dig på värsta tänkbara sätt. Du älskar mig över allt annat och du dyrka marken jag går på. Du skulle göra allt för mig. Och det kastar jag bort, på en man jag bara söker bekräftelse hos. Känner inte för dig som du förtjänar. Har inte gjort det på många år men är för feg för att släppa dig fri.

Har tyvärr inte mycke till dåligt samvete vilket skrämmer mig. Jag är inte den du trodde jag var.

Förlåt!

Varför vill du inte släppa din sambo fri? Min resonerade som du och jag önskar att han hade låtit mig gå tidigare.
  • Anonym (Krasch)

Magkänslan säger att mina misstankar är befogade. Jag är och blir fruktansvärt ledsen över det.

• Anonym (Krasch)

I mina drömmar är vi tillsammans, lyckliga och levande. Jag älskar dig så det gör ont.

• Anonym (Krasch)

En dag som denna tänker jag särskilt mycket på dig!

• Anonym (Krasch)

Du säger inte sanningen men jag vet.

• Anonym (Krasch)

Mitt hjärta är trasigt :'(. Jag hatar att du fick mig att tro att jag var speciell för dig. Du lekte med mig hela tiden..

• Anonym (Krasch)

Smärtan är total! Jag orkar inte och det gör ont:(

• Anonym (Krasch)

Vaknade och trodde du låg där, öppnade och insåg att det bara var en dröm:(

• Anonym (Krasch)

Jag älskar dig och är otroligt ledsen för att du inte valt mig.

• Anonym (Krasch)

Du fattas mig, saknaden känns värre för varje dag. Snart så..

• Anonym (Krasch)

Jag kan inte sluta hoppas på dig. Du var allt jag önskade med eller utan bagage! Tänker du på mig? Kommer du göra mig hel igen? Kommer du ta tag i situationen? Saknaden är enorm.

• Anonym (Krasch)
    Anonym (Den fege) skrev 2018-12-21 21:26:24 följande:

Vågar inte, är väldigt rädd att jag missbedömt allt och att hon kommer att säga nej så allt blir konstigt och krångligt mellan oss

Om du tvekar på vad hon känner så gör det inte. Magkänslan ljuger sällan.
  • Anonym (Krasch)

Du är lyckligt ovetande om att tiden håller på att rinna ut. Om du inte ger mig svar nästa gång är det försent. Det kommer aldrig bli mer än det var och jag kommer bara vara ett minne. Skärp dig nu och ta beslutet.

• Anonym (Krasch)

De senaste dagarna har jag tänkt mycket på dig! Tycker du att det var rätt beslut? Ångrar du dig? Jag ångrar mig inte fast saknar oss. Du har sårat mig otroligt mycket.

• Anonym (Krasch)
    Anonym (E) skrev 2019-07-28 09:41:52 följande:

Lämna henne! Det måste bli vi, vi älskar varandra på ett helt annat plan!!!

Så känner alla som älskar någon. Tyvärr älskar han henne mer oavsett vad han säger till dig. Hade han känt att er kärlek var så stark och speciell hade han varit med dig nu.
  • Anonym (Krasch)

Jag tänker mycket på dig nu och undrar hur du har det. En liten del av mig hoppas att du saknar mig och hör av dig snart. Det var för speciellt för att släppa och gå vidare.

• Anonym (Krasch)
    Homosapio skrev 2019-09-05 19:18:59 följande:

Hon vet att jag är mötbar, 100% vet hon det! Och det sker saker i verkligheten!! Små steg, trevande... vi vet båda vad vi känner och vi möts, ömsesidigt, lite lite i taget. Jag väntar den tid som behövs för att båda ska känna att rätt tid är inne. Hon är värd den väntan, vi är värda den! Jag är beredd att vänta i en evighet om det så krävs... Men vi möts, på flera sätt, på rätt sätt, på vårt sätt!

Bara för att jag vet saker betyder det inte att tiden är mogen... Det betyder inte att man faktiskt måste kasta sig in i något utan kan låta det som kanske sker få ske i den takt det sker helt enkelt.

Hade jag varit hon du syftar på och fått reda på hur du tänker hade jag inte varit intresserad längre.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!