Inlägg från: Anonym (till en annan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (till en annan)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Och d kommer att göra dig lyckligare? Knappast!

Anonym skrev 2013-02-10 16:03:01 följande:
    Till mitt ex. Jag vågar inte stå för vad jag gör mot honom efter allt han har gjort mot mig. " detta är bara början på helvetet jag kommer ställa till. Du kommer få ångra allt du gjort ioch allt du sagt om mig. Alla slag jag fick och passet du rev sönder som gjorde mig arbetslös! Du har öppnat portarna till helvetet och du vet vad jag är kapabel till att göra. Inom två veckor kommer din nya fru att ha lämnat dig. Jobbet du precis har fått ska du blivit av med. Landet du bor i är i kris och din chef är pengar kåt så ert blir lätt.. Haha. Vänta du bara. "

• Anonym (till en annan)
    Anonym skrev 2013-02-10 08:46:16 följande:
    Hur kan någon annan supa ner dig?

hur kan någon annan ens tänka som fu gör. Djup delning sen den responsen. Fy
  • Anonym (till en annan)

Till mitt ex Jag ska inte ljuga! Ibland gör det ont när jag tänker tillbaka på hur lite jag respekterade mig själv. Hur kunde jag låta mig själv bli så förolämpad i två års tid? Jag är glad att jag idag inte talar med dig men som sagt, ibland gör det fruktansvärt ont när jag tänker på hur du behandlat mig utan att skämmas. Undrar hur många kvinnor du har idag just denna dag och när jag tänker så blir jag ledsen för att dom som jag tror dom är speciella. Jag vill även säga att jag hämtat hem barnen nu, det som enl dig skulle ta mig 100 år! Jag kom någonstans, enl bekanta är du idag arbetslös och kvinnan som försörjde dig ger dig inte pengar längre om du inte flyttar ihop med henne. Tråkigt att höra?NEJ! Hoppas hon kommer ifrån dig på riktigt! Jag blev något när vi gjorde slut, du står kvar och går ner dig lite mer för varje dag. Vem är meningslös nu? Du eller tycker du fortfarande att det är jag?

• Anonym (till en annan)

I pick the world up And I'ma drop it on your fuckin' head Yeah, bitch, and I could die now, rebirth, motherfucker Hop up in my spaceship and leave Earth, motherfucker I'm gone, motherfucker, I'm gone

• Anonym (till en annan)

Jag är ledsen att jag är större än er, att ni är så små på jorden! Att ni medvetet kan terra mig med att knacka på dörren, maila,ringa från hemligt nummer, sms osv är sorgligt. Blivande frun detta är till dig ,- din man är inte gud eller vad du verkar tro. Jag vill inte ha honom. Det är HAN som ber mig ringa sen sitter han i 30 min å sägrr hur mkt han älskar mig, saknar mig och bill leva med mig. Frän min sida surrar d bara när han pratar och jag säger åt honom att jag ej vill ha kontakt. Du är på mig, som att jag skulle vara idioten, varför? Sen att du sitter å talar ner mig till honom? Ja, känner du att du måste skydda din kärlek åå d sätter så gör de men glöm aldrig att hsn är nitt ex, jag hans förflutna och d är något du måste acceptera. Du ses bara som en liten och väldogt ostabil människa i mina ögon ovh d e sorgligt att du har så lite självrespekt. Till ex (hennes man) Du är allt utom frisk. Jag har önskat rr lycka , varför vill ni inte mig d samma. Din vidriga stil äcklar mig, hur kan du vara som du är mot henne? Mug kvittar d, din patetiska stil gör mig bara starkare, jag märker att jag är någon jämnfört med dig och hennes. Kommer du ihåg hur du var mot mig? Nu har karman övertagit ditt liv. Karma, jag kallar d karma. Inte hört från dig på två dagar och jag är fruktansvärt lättad å känner mig otroligt fri!

• Anonym (till en annan)

Man ska ej kommentera men känner igen mig. D du nåste göra nu är att fokusera på dig, inte. honom eller er. D hjälper dig inte framåt! Jag vet hur du känner, men din rädsla måste ju på egenhand jobba bort, utan h*n. Du är helt enkelt inte redo antagligen för att leva med någon. En dag kanske ni träffas igen å finner kärleken, men för att den ska bli bra nåste du börja älska dig själv. Kram

Anonym (Försök?) skrev 2013-02-23 23:59:33 följande:
    Jag mår så jävla dåligt. Jag vet att du mår dåligt, Samtidigt tror jag att vi skulle kunna finna stöd, tröst och styrka hos varandra. Du säger ju att du älskar mig. Jag älskar dig. Jag vet att det är svårt med din sjukdom men snälla släpp in mig.. Jag mår så jävla dåligt.. Inte pga detta mellan oss utan allt som hänt bara sista året innan jag träffade dig.. Och nu sitter jag här. Men en sådan jävla ångest och tårarna bara rinner och en del av mig hoppas på att få dö.. Jag klarar inte så mycket mer motgångar. Jag har alltid varit den som är stark och tagit hand om andra. Och nu när jag behöver bli omhändertagen så finns inte den person jag helst vill ha, där.. Jag vet att jag behöver hjälp nu.. Det är inte meningen att må så här dåligt. Det är inte bra och det är inte normalt. Du vet att jag inte mår bra men jag tror inte att du är medveten om HUR dåligt jag faktiskt mår.. Dumma tankar har smugit sig in. Jag kämpar för att inte kliva över den där tröskeln. Jag har varit där förut och jag visste då att jag inte ville dö. Men nu? Vad ska jag göra? Vart ska jag vända mig? Om jag bara haft din trygga famn att krypa upp i, haft dig hållandes om mig hela natten. Fått borra in näsan i din nacke, dra in din doft.. Du älskar mig.. Det är vad du säger... Du har sagt att jag är den andra kvinnan du någonsin haft så starka känslor för. Att jag gjorde dig lycklig. Du kände dig störst, bäst och finast i världen med mig. Du älskade mina händer på din kropp..  Kan du inte försöka tänka på det nu  när du mår så dåligt? Kan det bli vi igen? Jag klarar inte av att ge upp.. Jag vill inte.. Men samtidigt finns den smärtsamma möjligheten där att du inte vill igen när du mår bättre.. Hur ska jag kunna gå vidare då? Du är mitt livs kärlek.. Jag älskar dig.. Snälla, håll om mig. Kom tillbaka.. Jag vet att min framtid är med dig om du bara vågar. Jag vet att jag behöver hjälp också. Det har tagit tid att inse hur dåligt jag mår och det har inte med dig och det som hänt att göra. Det är så mycket som spelar in.. Uppbrottet mellan oss var bara droppen som fick bägaren att rinna över.. Men om jag i alla fall hade något att hoppas på? Nu känns allt så mörkt, så lönlöst, så tröstlöst,, Jag vill bara dö... Försvinna.. Sluta känna.. Jag älskar dig.. 

• Anonym (till en annan)

Jasså?

Anonym (AA) skrev 2013-02-24 11:30:27 följande:
    En undran , vad ska du ha mina skidpjäxor till ? , storlek 44 passar som inte dina fötter .

Anonym skrev 2013-02-24 11:13:21 följande:
    Skitsnack ...

• Anonym (till en annan)

AA ska ej vara m i min kommentar ;)

• Anonym (till en annan)

Tack för att du slutat ringa mig.Första dagen utan ett ljud från dig, så jäkla skönt! Du får ha ett bra och förhoppningsvis lyckligt liv. Jag kommer inte sakna dig, eller så kanske jag kommer d. Framtiden utvisar d. Tjofläng

• Anonym (till en annan)

Jag instämmer.

Anonym (Insatt) skrev 2013-03-01 01:01:35 följande:
    Jag väntar på fler inlägg i följetongen om Lasse i Gävle. Vem är denne mystiske man och hur stort är Gävle egentligen?

Anonym (Insatt) skrev 2013-03-01 01:01:35 följande:
    Jag väntar på fler inlägg i följetongen om Lasse i Gävle. Vem är denne mystiske man och hur stort är Gävle egentligen?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!