Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Och d kommer att göra dig lyckligare? Knappast!
Och d kommer att göra dig lyckligare? Knappast!
Till mitt ex Jag ska inte ljuga! Ibland gör det ont när jag tänker tillbaka på hur lite jag respekterade mig själv. Hur kunde jag låta mig själv bli så förolämpad i två års tid? Jag är glad att jag idag inte talar med dig men som sagt, ibland gör det fruktansvärt ont när jag tänker på hur du behandlat mig utan att skämmas. Undrar hur många kvinnor du har idag just denna dag och när jag tänker så blir jag ledsen för att dom som jag tror dom är speciella. Jag vill även säga att jag hämtat hem barnen nu, det som enl dig skulle ta mig 100 år! Jag kom någonstans, enl bekanta är du idag arbetslös och kvinnan som försörjde dig ger dig inte pengar längre om du inte flyttar ihop med henne. Tråkigt att höra?NEJ! Hoppas hon kommer ifrån dig på riktigt! Jag blev något när vi gjorde slut, du står kvar och går ner dig lite mer för varje dag. Vem är meningslös nu? Du eller tycker du fortfarande att det är jag?
I pick the world up And I'ma drop it on your fuckin' head Yeah, bitch, and I could die now, rebirth, motherfucker Hop up in my spaceship and leave Earth, motherfucker I'm gone, motherfucker, I'm gone
Jag är ledsen att jag är större än er, att ni är så små på jorden! Att ni medvetet kan terra mig med att knacka på dörren, maila,ringa från hemligt nummer, sms osv är sorgligt. Blivande frun detta är till dig ,- din man är inte gud eller vad du verkar tro. Jag vill inte ha honom. Det är HAN som ber mig ringa sen sitter han i 30 min å sägrr hur mkt han älskar mig, saknar mig och bill leva med mig. Frän min sida surrar d bara när han pratar och jag säger åt honom att jag ej vill ha kontakt. Du är på mig, som att jag skulle vara idioten, varför? Sen att du sitter å talar ner mig till honom? Ja, känner du att du måste skydda din kärlek åå d sätter så gör de men glöm aldrig att hsn är nitt ex, jag hans förflutna och d är något du måste acceptera. Du ses bara som en liten och väldogt ostabil människa i mina ögon ovh d e sorgligt att du har så lite självrespekt. Till ex (hennes man) Du är allt utom frisk. Jag har önskat rr lycka , varför vill ni inte mig d samma. Din vidriga stil äcklar mig, hur kan du vara som du är mot henne? Mug kvittar d, din patetiska stil gör mig bara starkare, jag märker att jag är någon jämnfört med dig och hennes. Kommer du ihåg hur du var mot mig? Nu har karman övertagit ditt liv. Karma, jag kallar d karma. Inte hört från dig på två dagar och jag är fruktansvärt lättad å känner mig otroligt fri!
Man ska ej kommentera men känner igen mig. D du nåste göra nu är att fokusera på dig, inte. honom eller er. D hjälper dig inte framåt! Jag vet hur du känner, men din rädsla måste ju på egenhand jobba bort, utan h*n. Du är helt enkelt inte redo antagligen för att leva med någon. En dag kanske ni träffas igen å finner kärleken, men för att den ska bli bra nåste du börja älska dig själv. Kram
Jasså?
AA ska ej vara m i min kommentar ;)
Tack för att du slutat ringa mig.Första dagen utan ett ljud från dig, så jäkla skönt! Du får ha ett bra och förhoppningsvis lyckligt liv. Jag kommer inte sakna dig, eller så kanske jag kommer d. Framtiden utvisar d. Tjofläng
Jag instämmer.