Inlägg från: Anonym (;-)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (;-))

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2013-01-02 23:22:10 följande:

Ja, men smsa personen det då och inte här!
    Anonym (F.A.N) skrev 2013-01-03 00:47:50 följande:

Skulle göra det om det var så enkelt. Om det ändå var så lätt

Vad har du att förlora förutom en stukad självkänsla om hen inte besvarar det?
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-06 21:58:19 följande:
    I morgon låter jag dig veta. Jag är så nervös att jag nästan svimmar.
    Heja dig!
  • Anonym (;-))
    Anonym (Nu?) skrev 2013-01-06 22:38:24 följande:
    Ville bara erkänna att det var jag som spydde i handfatet inte du, jag förstår inte varför du fick för dig att det var du men på grund av hemligheten jag höll på just då kunde jag inte koncentrera mig, det blev bara konstigt, så jag sa inget. Och även om det hade varit du hade du inte behövt skämmas, det vet du väl. Puss
    Det här kan du väl utveckla lite?
    Mycket intressant, så du lät hen ta på sig skulden för din spya?
    På grund av en hemlighet?
    Vilken då?
    Bland det roligaste jag läst i den här tråden
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-07 00:22:30 följande:
    Jag hoppas att vi i framtiden stöter på varandra någon dag helt apropå så vi får prata igenom allt helt förutsättningslöst. Jag vill förstå men också att du ska förstå och det gör vi inte förrän vi pratat med varandra och nu är det inte läge för det. 

Love, peace and understanding...... 

Varför är det inte läge nu? Imorgon kan det vara försent.
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-07 21:15:38 följande:
    ska ha en kille som kallar mig vacker istället för het, som kallar mig tillbaka när du lägger upp på honom, som kommer att ligga under stjärnorna och lyssna på dina hjärtslag, eller kommer hålla sig vaken bara för att se dig sova ... vänta på pojken som kysser din panna, som vill visa dig för världen när du är i svettningar, som innehar handen framför sina vänner, som tror att du är lika vacker utan smink på. En som ständigt påminner dig om hur mycket han bryr sig och hur lycklig han är att ha dig .... Den som vänder sig till sina vänner och säger "det är hon."en vacker inte het.
    Sen vaknar du, men det är ok. Det finns en natt på varje dygn.

• Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-07 22:50:59 följande:
    Det är för att ni jagar dom så man tröttnar ingen orkar tjat , älskar man någon på riktigt är det varma äkta känslor.

Gör "vi"?
    "Vi" ska genast ändra oss.

Kom igen kvinnor, nya direktiv!
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-07 22:46:36 följande:
    Jag är vaken (-: det gäller o slippa leva olyckskorparnas liv... hur kommer man ur det där det är en gåta.
    Lever lycklig resten av ditt liv?
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-09 17:08:55 följande:
    Om du någonsin ser detta tror jag inte men om så ska du veta att jag bryr mig om dig........Mycket

Våga skicka!
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-09 17:19:55 följande:

Det finns ingen möjlighet att kunna göra men  det finns här att kunna läsa ... har annat att tänka på för tillfället.
    Det finns så många "du" att det försvinner i bruset bara.
  • Anonym (;-))
    Anonym (korkad) skrev 2013-01-09 22:42:01 följande:
    Jag börjar bli klar med dig nu..ett år med otrohet dubbelspel å nya chanser..jag borde förtjäna bättre....men ändå vill jag ha dig...fan
    Du är naturligtvis den utsatta som spelat efter spelreglerna hela tiden. Tänk efter riktigt noga innan du svarar.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!