Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Vilis) skrev 2024-08-03 22:56:29 följande:
    Jag vet redan som sagt och det är inget du behöver bry dig om. Håll dig till topic istället. 
    Ojj lite attityd brukar du ha de mot folk du inte känner då stämmer ditt nick ganska bra i såna fall : )  ha en bra kväll nu.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Vilis) skrev 2024-08-03 23:07:08 följande:
    Nej. Det var du som gav mig en spydig attityd genom att börja tjafsa om mitt namn vilket du inte vet något om, annat än att ordet finns även på latin, och jag har redan sagt att det inte är nåt latinskt ord som åsyftas.

Är man själv spydig så kan man nog inte räkna med ett trevligt svar tillbaka. Och igen, håll dig till ämnet istället för att dra upp en massa oväsentlig goja. Mitt namn har inget i diskussionen att göra. 
    Har sett dina tidigare inlägg du e inte så trevlig i dina citat citera inget du inte har med o göra då om du inte vill ha svar eller mothugg. Släpp de o gå vidare ha en bra kväll nu.
  • Anonym (Enigma)

Du e de bästa som finns får bli en hel vecka nästa gång. : ) 

• Anonym (Enigma)

Inte långt kvar .... Ses snart : )

• Anonym (Enigma)

Mitt sista inlägg här ledsnat på den här tråden. Sen ni som bara glider runt här o tummar ner oavsett vad folk skriver och har flera konton hoppas ni får den vård ni behöver muppar : )

• Anonym (Enigma)
    Anonym (Sanning) skrev 2024-08-23 22:55:54 följande:
    Detsamma till dig, mupptupp. Du behöver all hjälp du kan få. 
    Alltid den som tar åt sej som säger nåt : ) som sagt lycka till o må bra.
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Sanning) skrev 2024-08-23 23:12:24 följande:
    Den som tog åt sig mest var ju uppenbarligen du då du inledde allt med att kalla oss andra i tråden för "muppar". Vad tror du att gensvaret blir? Mupp. 
    Om du inte känt dej träffad hade du aldrig sagt nåt som ja skrev så riktade ja de till dom som glider runt o tummar ner på allt o alla inte alla i tråden. Hade bra nu istället o ta inte åt dej om du inte e en av dom ; )
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Sanning) skrev 2024-08-23 23:25:39 följande:
    Dumheter från dig. Jag svarade eftersom jag råkade vara inloggad på forumet just ikväll och fick en notifikation. 

Och eftersom du inte nämnde specifikt vem du syftade på som muppig så kommer jag ta det som en personlig attack. Då får du också vara beredd på att folk attackerar tillbaka. Inte svårare än så.

Och varför fortsätter du tjafsa? Du skulle ju lämna tråden sa du? 
    Som ja skrev så riktade ja de till dom som tummar ner på allt o alla INTE alla i tråden du kanske ska läsa ordentligt innan du säger nåt. Hade bra : )
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!