Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Lite anonym) skrev 2024-11-02 19:18:49 följande:

Jag tycker så väldigt mycket om den person jag föreställer mig att du är. 

Kanske föreställde jag mig helt fel. All den hela tiden. 

Förlåt.

Förlåt, till oss båda.

Det låter nästan som om du varit i typ samma situation som jag varit.
  • Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-11-12 23:18:05 följande:

Jag kommer inte att leva särskilt länge. Men va fan gör det? Å vem bryr sig om vad jag tänker och känner? Inte du iallafall. Så ha du en jättefin kommande jul du... tomtemor...  behandla andra såsom du själv vill bli behandlad.

Aldrig mer att jag söker efter ny vänskap eller kärlek. Aldrig mer att jag litar på någon jag halvt känner. Aldrig mer släppa in någon i mitt liv. Aldrig mer sitta och lyssna på en sån som dig i telefon när du pladdrar om ditt, ditt, ditt och de mest personliga jag nånsin hört. För att sen inte låta mig få berätta om mitt.  Då stängde du mig plötsligt ute. Då hade du inte tid.

Aldrig mer ha att göra med en sån som du. Du skiter i om du gör andra ledsna. Besvikna. Arga. Du skiter nog i det mesta utom möjligen bekräftelse. Sen tröttnar du och går vidare. Precis som med jobb. Eller hur? Du tröttnar och du lämnar. 

Hur ska du nånsin kunna kunna etablera ÄKTA vänskap om du släpper ifrån dig, och ghostar, människor som vill dig väl? Som bryr sig om dig och vill vara din vän på riktigt? Som verkligen försökte på alla sätt och vis. 

❤️
  • Anonym (Over again)

Kanske dags att hoppas att detta är ett avslutat kapitel nu då, slut på manipulationer, lögner, svek och allt du utsatt mig för. Du älskar i alla fall dig själv!

• Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-11-23 00:08:20 följande:
    Nu kanske vi ska börja göra det oxå?
    Va? Göra vadå?
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Eld) skrev 2024-12-03 20:49:28 följande:

Var det du som skar sönder däcket?

Vadå? Utsatt för någon galenpanna?
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-12-06 17:41:31 följande:
    Älska oss själva :)
    Ja efter en sån här psykisk misshandel pärs, så har man har ju tappat en hel del av sig själv. Så jag har en hel del att bygga upp, och det är nog en del av det. ❤️
  • Anonym (Over again)

Nu måste jag få komma till ro, och rätta med mig själv. Jag har fullständigt tappat det, så hela sig själv och komma tillbaka, och sen försöka älska sig själv igen. Det värsta jag har varit med om!

• Anonym (Over again)
    Anonym (Härärjag) skrev 2024-12-11 22:17:02 följande:

Blir ledsen och fundersam när du blir så här kall . Funderar över vad jag gjort ? Kommer inte på något . Trodde du slutat med att ge mixade signaler. Kändes som du ignorerade mig men ingen annan. 

Ibland måste man nog tänka på andra än sig själv också. Jag har en som aldrig förstår något, men hon tänker bara ifrån sig själv och aldrig från någon annans perspektiv. Tänk igen
  • Anonym (Over again)
    Anonym (((((Josef))))) skrev 2024-12-12 14:57:53 följande:

@over again, jag har läst dina meddelanden du skrev förut. Brukar du åka helikopter?

Inte längre(vad det nu har med saken att göra)
  • Anonym (Over again)
    Anonym (((((Josef)))))) skrev 2024-12-14 14:29:52 följande:

Den här låten är till dig @over again

Tack! Inte min musik dock, men ❤️

Det är redan över, men man har en del att bearbeta med sig själv.
  • Anonym (Over again)

God Jul! Du är bara ett barn i en vuxen kropp som inte förstår bättre, och du förstår inte vilka psykiska problem du har. Jag kan trots allt inte tycka illa om dig för det. Däremot hatar jag hur du har behandlat mig, och säkert många före mig. Men som sagt du är fortfarande bara ett barn, som egentligen inte kan ta hand om dig själv eller andra. Du är och förblir en tragedi för andra, men nu är i alla fall jag borta ur ditt tragiska och patetiska liv!

• Anonym (Over again)
    Anonym (Elin) skrev 2024-12-24 00:25:49 följande:

God jul, 

jag kommer inte skicka detta då jag lovat mig själv att stryka dig ur mitt liv. Hur kunde du M? Vår kemi, dina ord och blickar. Vi hade bara ögon för varandra. Vi älskade. Ett år! 

Du kysser mig passionerat och säger att jag är allt du sökt. Så försvinner du bara. ignorerar mig och blir ihop med en annan inom kort.. du tittar inte längre på mig, du håller dig undan. Inte ett ord har du sagt sen du kysste mig.

Jag håller huvudet högt, säger artigt hej men håller mig undan dig. Jag gråter inombords. gråter på kvällarna. Hur kunde något som kändes så rätt och självklar bli så förödande?

vad har jag gjort för att förtjäna detta? Fine att du föll för en annan. Men att du inte hade hjärta att prata med mig, berätta och bemöta mig.. du satte mig på pedistal för att sedan kasta mig åt sidan som om jag vore luft. Var jag inte värd mer än ett sådant bemötande?

Du är en jävla fegis. Jag älskar dig. Men du kommer aldrig mer få prata med mig, få mitt leende eller något mer. Du kommer aldrig få en andra chans om du kommer till insikt. Vi två är över.

Älskar dig, nu och för alltid. Lycka till med ditt liv och jag hoppas vi inte ses

❤️
  • Anonym (Over again)

All kärlek till er alla i tråden, och jag önskar er alla ett Gott Nytt År! 🥳

Låt oss hoppas att 2025 ger oss frid, fred och kärlek 🙏

• Anonym (Over again)

Farväl, min älskade

Där himlen möter havets rand,
    skickar jag dig mitt hjärtas band.
    Fast avstånd nu oss skilja må,
    är kärleken evig, den kan ej gå.

Varje steg jag tar, är fyllt av dig,
    din röst, ditt skratt, din själ i mig.
    Men tiden viskar, det är dags att gå,
    trots att hjärtat vill stanna, och aldrig släppa då.

Du är solen i min kalla natt,
    ett minne som lyser med evig kraft.
    Även om vägar oss skiljer åt,
    förblir du min kärleks största båt.

Så farväl, men inte för alltid, kära,
    du är den gnista som mitt liv får bära.
    Och tills vi möts i en annan tid,
    kommer jag alltid älska dig, vid min sida i frid.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!