Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till min f.d bästa vän:
Jävla patetiska unge! Jag hatar dig! Du tror att du är så jävla bäst och perfekt, men NEJ DET ÄR DU INTE! Börja tänka på vad du säger, för snart sårar du någon mer, precis som du har sårat mig! Är så JÄVLA trött på dig din patetiska idiot! Jävla människa!!!!!!! Börja tänk efter! Ska fan aldrig mer prata med dig!! Jag trodde att du var min bästa vän, och att vi gjorde allt tsm!! MEN NU SÅ HAR DU GÅTT FÖR LÅNGT DIN JÄVEL. Du borde för helvete börja tänka efter JÄVLIGT noga innan du säger något igen! Och du säger att jag har så jävla många fel, men VAD FAN HAR INTE DU!? Är du felfri eller!? Jag erkänner iaf när jag har gjort fel! Men du fortsätter att påstå att du är bäst, DU DU DU! Du tror att du är så jävla perfekt och bäst, men jag ska säga vad du är: DU ÄR EN JÄVLA RÄDD IDIOT SOM INTE VÅGAR STÅ FÖR VAD DU GÖR & SÄGER! Vad man än säger så ska du alltid säga något som får en att känna att man inte betyder ett JÄVLA SKIT. Du är så JÄVLA OMOGEN så VÄX UPP för helvete! Jag ber dig om hjälp, svara nej om du inte vill hjälpa mig! IT'S EASY! Du förtjänar inte att ha vänner! Så om du vill ha vänner så VÄX UPP! Till och med 3åringar beter sig bättre än vad du gör! Du har så jävla mycket idioti i kroppen!
Jag har alltid sagt att du är fin, snäll, smart, men nu kan jag säga vad jag egentligen tycker för det gör ju du! DU ÄR FET, DUM, FUL, HAR DÅLIG KLÄDSMAK, SITTER OCH PRATAR PÅ LEKTIONERNA OCH ÄR EN HEMSK MÄNNISKA! SKA FAN ALDRIG MER PRATA MED DIG DIN IDIOT.
Du är patetisk.
(Till TS: Tack för att du startade den här tråden! Den har hjälpt mig så himla mycket! :)