• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Sick) skrev 2024-11-08 08:41:16 följande:

Dra åt helvete din jävla psykopat!! Vem fan tror du att du är? Tror du att man visar kärlek till en annan människa genom att bete sig så överjävligt vidrigt som du gjort mot mig? Äcklar dig med en massa obscent skitsnack och lägger ut porrbilder? Tror du att kvinnor känner sig uppskattade av män som gör så? Tror du det på allvar?

Jävla idiot! 

Lars! Lyssna!
  • Anonym
    Anonym (Sick) skrev 2024-11-08 08:53:09 följande:
    Nej. detta har du tammefan aldrig gjort någonsin! Om så vore fallet så hade du svarat mig som en normal jävla människa på det där smset för 3 + år sen och du hade inte lurat mig, hotat med självmord, suttit online och äcklat dig. Du är en psykopat och har ingen jävla aning om vad kärlek innebär! 
    Hahahaha =) Lars här, ja!
    Jag är fanimig över hela nätet verkar det som =)
  • Anonym
    Anonym (Sick) skrev 2024-11-08 09:32:39 följande:
    Lika sjuk är du för det, om inte ännu mer. 
    Ja schizo-projicering på personer som gång efter annan erbjuder sig att bevisa vem de är och tom köra och möta dig är ju superfriskt.
    Jag kan göra precis vafan du vill för att bevisa min bristande larsighet men du är ju för rädd för att bli överbevisad. Kan köra och träffa dig om du så hade vågat. Det enda villkoret är att OM det då är en skåning och inte Lars, så slutar det.
  • Anonym
    Anonym (Sick) skrev 2024-11-08 09:40:35 följande:
    Ja, att du är en schizofren och sjuk avart har jag fattat för längesen.

Nej, du kan glömma att jag träffar dig innan du bett om ursäkt för allt vidrigt du gjort mig och du ska även förklara alltsammans. Avslöja vilka namn du skrivit ifrån och berätta varför du sagt en massa vidrigt skit till mig under dessa tre år. Allt ska förklaras innan det ens blir tanke om nån träff. Det är jag som ställer villkoren här, inte du. 
    Det är ju inte så att jag VILL bränna en massa soppapengar på att ett ensamlevande schizofall i gbg.
    Jag kan erbjuda mig att göra vad som krävs för att du ska fatta att du gör bort dig i Larsfrågan bara.
    Men du är ju rädd för att bli överbevisad. 

Nu har jag en robotcell att programmera, adjöss och tack för fisken!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!