• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Sanning) skrev 2024-05-04 00:13:32 följande:

Och om jag ska kunna svara på dina frågor så får du sluta blocka. Sluta löjla dig. 

Ja, si det glömde jag. Sådär.
  • Anonym
    Anonym (Sanning) skrev 2024-05-04 00:17:08 följande:
    Ja, jag har fattat det nu. Det förklarar också varför du skyddar en pedofil, trots att denne fortfarande jobbar med barn och kan utgöra en fara för dem.
    Du är likadan. Kanske hyser du ännu nåt slags ömhet för det där creepet. Ser faktiskt ingen annan förklaring till att du håller honom om ryggen. Hoppas du är stolt över dig själv.
    Absolut är det så!
    Lars som fan är jag, faktiskt!
  • Anonym
    Anonym (Sanning) skrev 2024-05-04 00:20:09 följande:
    Ja, jag vet redan det. Sluta skydda samhällsfarliga creeps.
    Nej, du vet ... Man måste ju vara Lars också!
    Av någon anledning går det inte att läsa ditt meddelande så jag bara blockerar dig igen. Sidan som inte funkar.
    Tack och adjö så länge, och LarsiLars, Kenneth lille!
  • Anonym
    Anonym (Sanning) skrev 2024-05-04 00:25:42 följande:
    Trams, du fick mitt meddelande. Och det gäller som jag tidigare sagt - vill du få ett slut på allt detta så måste du skriva till mig och be om ursäkt för allt vidrigt du sagt och gjort mig. Och tala om varför du hållit på som du gjort för detta vill jag veta. Annars slutar jag aldrig.
    Men lille Kenneth, jag ser bara att det står "1" över meddelande-bubblan men eftersom jag tidigare anmält konversationen med dig och en moderator tog bort den, finns ingen area att visa den i. Följaktligen får man bara en notis om att det finns ett nytt meddelande, men det visas ingen konversation.
    Jag bryr mig inte om slut på någonting alls.
    Jag lever rätt obrydd om dig här nere. LarsiLars, gubben!
  • Anonym
    Anonym (Sanning) skrev 2024-05-04 00:36:12 följande:
    Då kan jag fortsätta skriva vad jag vill utan att ta nån hänsyn tillbaka. Du förtjänar ingen.
    Bara kör hunnybunny! LarsiLars på dig!
  • Anonym
    Anonym (Sanning) skrev 2024-05-04 00:41:18 följande:
    Skyll dig själv.
    Håll inget inne!
  • Anonym
    Anonym (S S) skrev 2024-06-21 09:25:09 följande:
     vi har faktiskt inte fått höra den andra versionen
    Varför skulle "vi" få det i en tråd för meddelanden som man inte vågar skicka? Tror du att du förväntas diskutera och bemöta dessa meddelanden och därefter medla på nåt jävla sätt?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!