Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Sluta gnäll för i helvete käring! Vi hatar dig ska du veta. Gnäll gnäll och gnäll det enda du bara kan prata om!
Sluta gnäll för i helvete käring! Vi hatar dig ska du veta. Gnäll gnäll och gnäll det enda du bara kan prata om!
Till mitt barn som dog i magen för tre år sen. Undrar fortfarande hur jag skulle ha haft det om du hade varit i livet. Du skulle ha varit snart 2,5 år idag. Du har tre kusiner som är jätte söta. Din styvbror M har jag tyvärr inte träffat på snart ett år. Det är jätte tråkigt. Han fyllde 4 här i veckan vet jag i allafall. Ni hade nog passat bra ihop och jag och l hade nog varit ihop än idag. Våra nära och kära vet inte om dig inte ens din pappa. Det är bara l som vet om det. Men måste sluta skriva nu. Pussokram mamma
Till Lasses kk i Gävle! Hoppas att du fick infektionen och får en jävla mardröm!!
Till mitt ex som inte harvalla hästar hemma. Dra åt helvete och sök hjälp för i helvete för ditt jävla sexmissbruk. Två på 10 veckor plus mig är jävligt äckligt ska du veta!!!