• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Är du fortfarande arg?! Just nu sitter jag och skrattar åt det här fast det kan vara allvarligt.....

• Anonym

Jag är lika feg som dig tyvärr. Vi är lika fega!!! Men du måste berätta sanningen .... Men du är fortfarande en stor jävla idiot. Det är synd om Karin att ni har hen ihop. Tycker synd om M. Hoppas att M hade en bra födelsedag och hälsa hen att jag saknar hen väldigt mkt!!

• Anonym

Till min fd bonusson Eric. Hoppas att du hade en fin födelsedag med familjen och att du fick många fina tåg som du älskar. Tänker på dig nästan varje dag som går och nu har jag inte sett dig på ett halv år. Saknar dig grabben ska du veta och önskar att vi kan träffas snart igen. Du kommer alltid att vara i mitt hjärta fast din pappa är en stor jävla omogen idiot. Det var därför det vart så här och att jag försvann efter nåt år i ditt liv. Ska försöka lösa det här med din pappa den här veckan för han ska få veta hur jävla komplicerat det är! :( hörde ifrån julle att du hade frågat om mig och då vart jag glad. Pappa din har också sagt det att du saknar mig. Men hoppas att du mår bra grabben. Pussokram Mia din första riktiga bonus mamma!

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2013-02-19 01:09:21 följande:
    Jaha, det är nu det gäller. Jag har sagt vad jag vill, nu är det upp till dig. Sen tar vi det därifrån.

Good luck!!
  • Anonym

Till min kollega Jag tror seriöst att vi börjar bli kära i varandra!! Vart så jävla glad när jag såg träffade dig idag.

• Anonym

Till mitt jävla ex som är en stor jävla pajas!!!!! Tänkte ringa dig idag men jag hann icke! Jag mår så jävla bra utan dig!! Haha....... Ps jag strulade med 4 killar första veckan som singel!!! Hahahaha

• Anonym

har träffat DEJ idag, kanske är du mannen i mitt liv? Jag hoppas det men jag har ingen aaaaning om vad du tänker och det tar kål på mig!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-19 23:21:59 följande:
    har träffat DEJ idag, kanske är du mannen i mitt liv? Jag hoppas det men jag har ingen aaaaning om vad du tänker och det tar kål på mig!

Nej, jag är inte mannen i ditt liv. Har redan tjej tyvärr......
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!