• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag försöker stå emot dig men det är så svårt. Någon gång i framtiden kanske vi får den chans vi längtar efter och har längtat efter i så många år. Men just nu är det omöjligt för priset är för högt. Önskar att du sagt vad du känner för mig innan det var försent.

• Anonym
    Anonym ( ) skrev 2013-02-11 21:59:09 följande:
    Gratulerar. Jag är precis på samma plats.

Grattis!! Ett stort grattis....
  • Anonym

Det här hade aldrig hänt om vi hade fått rätt besked förra våren!!

• Anonym
    Anonym (why) skrev 2013-02-12 11:53:39 följande:
    SMS: Din lilla jävla ryska hora!!!! Hoppas du får tillbaka med samma mynt nån gång i framtiden. Om du bara visste hur mycket du förstört. JAG HATAR DIG! Så försök inte ställa in dig, i det här kommer jag att vara långsint...

Nån som har varit otrogen?
  • Anonym
    Anonym (why) skrev 2013-02-12 14:06:08 följande:
    Typ!

Tråkigt! Hoppas att du mår ok! Kramar till dig!!!
  • Anonym

Hoppas att du svarar imorn och så löser vi det här for gott!!!!

För jag önskar att det senaste året är ogjort..... är så jävla ledsen om det är deras jävla misstag!

Hoppas att du älskar mig fortfarande!!!

• Anonym

Till en kollega.... Jag tror att jag är kär i dig.....vart så jävla glad när du ringde ikväll:D

• Anonym

Till mitt kära ex på alla hjärtans dag.

Tack för att du behandlade mig som du gjorde.
    Du gjorde mig mer beslutsam än någonsin.
    Aldrig mer ska någon få trampa på mig.
    Aldrig har jag hållt mitt huvud så högt som nu.
    Aldrig har jag varit så rakryggad och klok som jag är nu.

Du ska veta att hade jag träffat dig för första gången idag så hade jag vänt vår vänskap ryggen utan att tveka.
    Du är en fruktansvärt liten människa! 

• Anonym

Till mitt ex:
    Du borde fan inte få existera på denna jord.. hatar dig för allt elände och dumt du gjort mot mig och mina barn..
    Kommer aldrig nånsin förlåta dig,,  

• Anonym

SMS: Jag vet att vi båda är upptagna, i nära 1,5 år har jag stått emot, tänkt att det ska gå över, men det gör det inte. Kan i inte bara ta en lunch, diskutera hur vi vill ha det - hur vi båda vill ha det och vad vi vill med varandra. Jag vill veta vad du vill, om du vill. Jag lämnar den jag har om du lämnar din, otrogen kommer jag aldrig att vara.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!